Kan ikke ha

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Jeg kan ikke ha tester liggende. :P

Menne :P Dette kan vel ikke være riktig eller?o_O

Er bare 4+6
Skal 2-3 der nå :P Bare 4 dager siden jeg testet 2-3...:think005

k1xb.jpg

Kanskje legen din har rett!! Tvillinger :D
:eek:o_ODøøøøøøhhh.... ikke prøøv deg :P hehehe:P Guri, nei, det går ikke :P Sitter sikkert bare på rett sted, for en gang skyld :P

Men har hørt at hCG ikke skal ha noe å si om det er en eller flere i magen, så stoler på det :D :P haha :D

Har hørt at vist HCG nivåene er masse høyere enn normalt så kan det være tvillinger ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Har hørt at vist HCG nivåene er masse høyere enn normalt så kan det være tvillinger ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
:P er jo ikke dette jeg vil høre/lese :P

Tror nok det bare er en. Og at det produseres mye hCG denne gangen :D

❤️Termin 17.januar ❤️

Eller så kan du jo være litt lenger på vei ?:D At du fikk eggløsning tidligere, egget ble befruktet med en gang det slapp, festet seg kjapt ?:D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Eller så kan du jo være litt lenger på vei ?:D At du fikk eggløsning tidligere, egget ble befruktet med en gang det slapp, festet seg kjapt ?:D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Hehe det kan jeg ikke ha hatt, for da hadde det ikke blitt noe baby. :P Sex kun den ene gang denne mnd og det passer bra forhold til EL smerter jeg hadde :)

Må nok ha blitt befruktet løpet av den helgen vi hadde sex :P Den eeeene gangen den mnd/ppen :P Testet jo pos innen 1 uke etter EL :)

:eek:o_ODøøøøøøhhh.... ikke prøøv deg :P hehehe:P Guri, nei, det går ikke :P Sitter sikkert bare på rett sted, for en gang skyld :P

Men har hørt at hCG ikke skal ha noe å si om det er en eller flere i magen, så stoler på det :D :P haha :D
Hehe:p
Er et par her i bygda som venter tvillinger å de har 3 fra før :p

Blir spennende å se om du venter tvillinger da :) jeg skulle gjerne ønske å fått tvillinger! :)

Back
Topp