Hehe, det er typisk det..Ja, måler hjertelyden nå, men han var ikke så veldig interessert i det, brukte nesten 20 min på å finne den, nå er han ikke i ro i det hele tatt, hikker å sparker og slår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er typisk det..Ja, måler hjertelyden nå, men han var ikke så veldig interessert i det, brukte nesten 20 min på å finne den, nå er han ikke i ro i det hele tatt, hikker å sparker og slår
Jepp, har ligget 1 og en halv time nå, fikk ikke godkjent målingen, for han er så aktiv, så kan jo bli spennende å prøve å få sett noe på ul snartHehe, det er typisk det..![]()
Såpass ja!!Jepp, har ligget 1 og en halv time nå, fikk ikke godkjent målingen, for han er så aktiv, så kan jo bli spennende å prøve å få sett noe på ul snart
Han var litt roligere på ul, alt så veldig bra ut! Er 34+0 nå og han veide 2200g, legen sa han var innenfor gjennomsnittet, men ikke no kjempe baby, de skal vel ligge på 2300g i starten av uke 34Såpass ja!!Jøsses.. Da er det vanskelig å få gode målinger :-O
Satser på at UL viser mer =)
Fine mål detHan var litt roligere på ul, alt så veldig bra ut! Er 34+0 nå og han veide 2200g, legen sa han var innenfor gjennomsnittet, men ikke no kjempe baby, de skal vel ligge på 2300g i starten av uke 34
Hvilken lege var der nå?Han var litt roligere på ul, alt så veldig bra ut! Er 34+0 nå og han veide 2200g, legen sa han var innenfor gjennomsnittet, men ikke no kjempe baby, de skal vel ligge på 2300g i starten av uke 34
Oj, var en yngre mann, men navnet husker jeg ikke, han snakket i grunn ganske lite, bare undersøkte, sa at alt så bra ut og de opplysningene han fikk fra ulHvilken lege var der nå?
Skulle egentlig vært der i dag, men mistenker at jeg drøyer til i mårra om det er "feil" lege![]()
I løpet av formiddagen merket jeg at det var mindre liv enn vanlig i magen, han virket på en måte slapp hvis jeg kan si det. Har kjent bevegelse gjennom hele dagen, men ja, veldig slapt. Jeg har den siste tiden også vært plaget av at jeg føler meg mørbanka mellom bena, altså ikke i skjeden og sånt, fra festet på bena og oppover, ikke noe i magen eller noe, kjennes kjempe støl og banket ut, kanskje litt som om man har blitt tvungen ned i spagaten! Litt vanskelig å forklare. Men uten noe mer belastning enn vanlig i kveld, har det blitt helt ekstremt ille, og jeg klarer så vidt å flytte venstre benet, og det jeg får flyttet det er minimalt! Hva kommer det av, det er vondt fra nederst på hofta, over rumpa og ned i lysken, har i det siste også vært en del svimmel, men det pleier jeg å være når jeg er forkjølet
Ja, spurte legen om det i dag også, nå kunne jeg jo fint gå når jeg stod opp i natt, men det er jo fremdeles veldig vondt da! Han sa det at det hørtes jo ut som sterk bekkenløsning, men om det vedvarte at jeg ikke kunne gå så måtte noe gjøres, hva sa han ikke noe om, men går jo til fysioterapaut og trener med hun i basseng i tillegg, skal høre med hun også når jeg skal dit på tirsdag, er vel i utgangspunktet trening av bekkensmusklatur som er kuren, men jeg kunne virkelig ikke tenkt mindre på trening nå kjenner jegSå bra at alt stod bra til med lille gull! Om du ser bort ifra det du skrev om babyen og fokuserer på det du skrev om lysken og det, så har eg vært plaget med det samme selv over lang tid. Har fått beskjed av både lege og fysioterapeut at det nok er kraftig bekkenløsning :/ her blir det bare verre for hver uke, men kan nå håpe for din del at det forsvinner![]()
Godt at alt er i orden! <3 Merker det sitter langt inne for meg å ringe sykehuset, men skjønner vel å lese er inne at man ikke skal være redd for det.![]()
Her og. Men etter jeg var på omvisning på føden og de presiserte sikker ti ganger at man måtte ringe inn hvis man var bekymret har jeg skjønt at det ikke er noe som heter "å mase" derGodt at alt er i orden! <3 Merker det sitter langt inne for meg å ringe sykehuset, men skjønner vel å lese er inne at man ikke skal være redd for det.![]()
Nei, man skal vel ikke være redd for å ringe, men har litt høy terskel for det alikevell, har vært inne på sjekk der nå 3 ganger, blir like godt tatt i mot hver gangHer og. Men etter jeg var på omvisning på føden og de presiserte sikker ti ganger at man måtte ringe inn hvis man var bekymret har jeg skjønt at det ikke er noe som heter "å mase" derDet var en som spurte om man skulle legge seg ned og ta et kaldt glass saft før man ringte føden hvis man ikke kjente liv. Og svaret var "nei, du skal ringe føden og deretter bestemmer vi om du skal prøve med et glass saft eller komme rett inn - vi vil ta avgjørelsene så man er på den sikre siden". Så det var fint å få presisert syns jeg
![]()
Ja, spurte legen om det i dag også, nå kunne jeg jo fint gå når jeg stod opp i natt, men det er jo fremdeles veldig vondt da! Han sa det at det hørtes jo ut som sterk bekkenløsning, men om det vedvarte at jeg ikke kunne gå så måtte noe gjøres, hva sa han ikke noe om, men går jo til fysioterapaut og trener med hun i basseng i tillegg, skal høre med hun også når jeg skal dit på tirsdag, er vel i utgangspunktet trening av bekkensmusklatur som er kuren, men jeg kunne virkelig ikke tenkt mindre på trening nå kjenner jeg![]()
Ja, skal høre med fysio, hun er også spesialist på gravide og bekkenløsning, men de jobber vel ikke likt?Jeg har også mye smerter på grunn av bekkenløsning, og kiropraktoren min sendte meg til osteopat. Osteopaten utfører mirakler på meg. Hun har spesialisert seg på gravide da, men likevel. Har du råd, vilke jeg gitt det en sjans. Jeg kunne ikke gå, og måtte bæres inn på do. Tre dager senere hjalp jeg mannen å legge ny steintrapp. Er fortsatt slarkete og får vondt med jevne mellomrom, men det løser seg hver gang jeg er hos henne.
Ja, skal høre med fysio, hun er også spesialist på gravide og bekkenløsning, men de jobber vel ikke likt?
Nei, Anita GalterudhøgdaEr du hos Bøe på søsterhjemmet?
Ja, skal høre med fysio, hun er også spesialist på gravide og bekkenløsning, men de jobber vel ikke likt?
Ja, skal høre med henne, og eventuelt legen, hjelper etter jeg har vært hos henne, men kan fort være like ille dagen etter, så om det er noe som kan hjelpe mer i lengden så er jeg åpen for å prøveDet er overlappende områder, så jeg er ikke helt sikker. Osteopater jobber mer med lymfessystemer og sirkulasjon såvidt jeg forstår. Hun jeg går til løsner rett og slett spenninger i bekkenfestemusklaturen og det hjelper umiddelbart. Ganske intime greier og vondt når det står på, men effektivt.
Men jeg tror ikke det bare finnes en løsning på et problem. Er fysioterapauten din erfaren på bekkenplager vil jeg tro hun kan hjelpe deg godt, men hjelper det ikke nok, ville jeg vært åpen for å prøve noe annet. Jeg går på Klinikk for alle og der er de ihvertfall dritflinke til å samarbeide på tvers av faggrupper. De er litt sånn at de vurderer fra gang til gang hvem jeg har mest nytte av å gå til neste gang. Føles veldig godt når noen er så ydmyke at de vet at andre faggrupper kan hjelpe bedre og ikke bare misjonerer for eget fag. Så å være åpen for flere fagfelt og kombinasjoner av behandlinger er noe jeg anbefaler.
Nei, Anita Galterudhøgdahun driver med trening i vann også