Kan ikke gå

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
I løpet av formiddagen merket jeg at det var mindre liv enn vanlig i magen, han virket på en måte slapp hvis jeg kan si det. Har kjent bevegelse gjennom hele dagen, men ja, veldig slapt. Jeg har den siste tiden også vært plaget av at jeg føler meg mørbanka mellom bena, altså ikke i skjeden og sånt, fra festet på bena og oppover, ikke noe i magen eller noe, kjennes kjempe støl og banket ut, kanskje litt som om man har blitt tvungen ned i spagaten! Litt vanskelig å forklare. Men uten noe mer belastning enn vanlig i kveld, har det blitt helt ekstremt ille, og jeg klarer så vidt å flytte venstre benet, og det jeg får flyttet det er minimalt! Hva kommer det av, det er vondt fra nederst på hofta, over rumpa og ned i lysken, har i det siste også vært en del svimmel, men det pleier jeg å være når jeg er forkjølet

Vet ikke om det har noe å si, men fikk også et voldsomt trykk i puppene og melka rant

Det kan høres ut som en nerve i klem i lysken? Det får jeg innimellom her!

Om du ikke kjenner like mye liv som vanlig skal du ringe føden og bli sjekket. Hold oss oppdatert :-)

Har du ringt føden!? Her fikk jrg beskjed om å ringe om jeg kjebte det du beskriver, altså en "slapp" baby... Det kan bære bebis har lagt seg så bevegelsene blir mindre bare, at det bare er dårligere plass. Men greit å sjekke opp..

Ring føden - høres ut som et typisk tilfelle hvor de bør få et ord med i avgjørelsen av hva det kan være.

Har du ringt føden!? Her fikk jrg beskjed om å ringe om jeg kjebte det du beskriver, altså en "slapp" baby... Det kan bære bebis har lagt seg så bevegelsene blir mindre bare, at det bare er dårligere plass. Men greit å sjekke opp..
Har ikke ringt, men startet dagen i dag med kald brus, litt kalkunrester og sjoklade, og har kjent ca. 10 separate spark i løpet av en halvtime, så alt ved normalen i dag, kan gå igjen også. Men bør jeg ringe alikevell?

Har ikke ringt, men startet dagen i dag med kald brus, litt kalkunrester og sjoklade, og har kjent ca. 10 separate spark i løpet av en halvtime, så alt ved normalen i dag, kan gå igjen også. Men bør jeg ringe alikevell?
Ja, det ville jeg gjort.

Man skal ringe hvis mønsteret til babyen forandrer seg :-)

Lykke til :)

Ja, da har jeg ringt, og skulle komme opp for en liten sjekk :)
Bra!! <3 Lykke til!! som de sier på sykehuset her, de vil heller sjekke 5 ganger for mye, enn 1 gang for lite <3

Ja, måler hjertelyden nå, men han var ikke så veldig interessert i det, brukte nesten 20 min på å finne den, nå er han ikke i ro i det hele tatt, hikker å sparker og slår

Back
Topp