Kan ikke bli syk nå!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Neeei, jeg begynner å kjenne en forkjølelse snike seg innpå her! DET er dårlig timing.. Hva gjør du for å forebygge forkjølelse? Alle tips tas i mot med stor takk :) Har grønn te, kjøper appelsiner og C vitaminer i butikken etterpå...

Oppkok av sitron, fersk ingefær og honning pleier å være godt for meg. Masse væske og hvile. Håper du holder deg frisk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Søvn og masse, masse vann. Og søvn!! Er du allerede syk, hjelper det ikke med c-vitamin. God bedring :)

Mamma sverger til solhatt.

Jeg var syk da jeg fødte potte forkjøla så håper virkelig du finner noe vidunderkur så det går over.

Jeg satsa på te med sitron, ingefær og honning. Kjøpt en pose appelsiner og en plate sjokolade ;). Tatt med med iPaden og Netflix tilbake i senga - og her har jeg planer om å bli i dag! ..og i morra! ..kanskje fram til jeg føder rett og slett!

Den har ikke slått ut helt enda, men har vondt i hodet og det klør i halsen - satser på forebygging nå! Tusen takk for tips :)

Jeg satsa på te med sitron, ingefær og honning. Kjøpt en pose appelsiner og en plate sjokolade ;). Tatt med med iPaden og Netflix tilbake i senga - og her har jeg planer om å bli i dag! ..og i morra! ..kanskje fram til jeg føder rett og slett!

Den har ikke slått ut helt enda, men har vondt i hodet og det klør i halsen - satser på forebygging nå! Tusen takk for tips :)

Det er utrolig hva hvile og søvn kan gjøre :) God bedring!

Takk jenter! Teen hjalp på halsen, men formen ellers er heller laber :( Jeg har problemer med å sove på dagtid, men jeg har i det minste fått slappa av! Legger meg samtidig med Oliver i dag tenker jeg, og så kan mannen levere i bhg i morra. Hvis guttungen er i form da, han ser ikke helt pigg ut i kveld han heller :(

Takk jenter! Teen hjalp på halsen, men formen ellers er heller laber :( Jeg har problemer med å sove på dagtid, men jeg har i det minste fått slappa av! Legger meg samtidig med Oliver i dag tenker jeg, og så kan mannen levere i bhg i morra. Hvis guttungen er i form da, han ser ikke helt pigg ut i kveld han heller :(

God bedring! Her har storesøster fått omgangssyke så det holder, kastet opp 15 ganger i dag, alt kommer i retur :( Får så vondt av henne, også har jeg småpanikk for at resten av familien er smittet, særlig mini, han er jo bare 4 dager :(
Vet vel mere i morgen tidlig tenker jeg....

God bedring! Her har storesøster fått omgangssyke så det holder, kastet opp 15 ganger i dag, alt kommer i retur :( Får så vondt av henne, også har jeg småpanikk for at resten av familien er smittet, særlig mini, han er jo bare 4 dager :(
Vet vel mere i morgen tidlig tenker jeg....
Uffa, god bedring til storesøster! Krysser fingra for at alle andre slipper unna!

Takk ♡

Æsj, nå ringte de fra barnehagen. Oliver har fått magesyke! :/ Men mannen kommer hjem fra jobb, og blir hjemme med ham i morra også - så da får jeg slappa av i alle fall. Fine mannen min ♡

Jeg har også problemer med å sove på dagen men det kan hjelpe med varm hel melk og honning, og det hjelper jo på forkjølelsen og:-) Håper du slipper magesyken i tillegg da

Masse mat, sitron i alt man drikker, melk med honning. Og c vitamin som puttes i vannet. Dette fungerer altid hos meg:-) bank i bordet. Hehe

Har drukket varm melk med honning i dag også, i tillegg til teen min, men det har slått ut likevel. :( Så nå snufser jeg og nyser i hytt og gevær også (takk Gud for truseinnlegg!!) Hodepinen kommer og går.. Og det blir dårlig med avslapping når vi har en "syk" kar hjemme fra bhg også. Han er jo helt turbo, OG i teste-grenser-perioden.. Tidvis ekstremt slitsomt.

Så for første gang på lenge håper jeg virkelig at jeg ikke føder enda! Vil bli frisk først.. Sender avgårde alt mitt fødestøv til dere som vil ha det! ★★

Ajaj. Ikke bare du som ligger syk nei, lillemann også? Det er jaggu ikke enkelt som høygravid gitt. :-/ håper du raskt blir frisk. ♡

Ajaj. Ikke bare du som ligger syk nei, lillemann også? Det er jaggu ikke enkelt som høygravid gitt. :-/ håper du raskt blir frisk. ♡
Takk ♡ Ja, han har vært småforkjøla denne uka han også, og nå løs mage i tillegg. Riktignok var det bare den ene bleia i barnehagen i dag, men han får bli hjemme i morra uansett. Jeg liker meg best på den sikre siden! :)

Håper du blir fort frisk igjen :)

Back
Topp