Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satsa på te med sitron, ingefær og honning. Kjøpt en pose appelsiner og en plate sjokolade. Tatt med med iPaden og Netflix tilbake i senga - og her har jeg planer om å bli i dag! ..og i morra! ..kanskje fram til jeg føder rett og slett!
Den har ikke slått ut helt enda, men har vondt i hodet og det klør i halsen - satser på forebygging nå! Tusen takk for tips![]()
Takk jenter! Teen hjalp på halsen, men formen ellers er heller laberJeg har problemer med å sove på dagtid, men jeg har i det minste fått slappa av! Legger meg samtidig med Oliver i dag tenker jeg, og så kan mannen levere i bhg i morra. Hvis guttungen er i form da, han ser ikke helt pigg ut i kveld han heller
![]()
Uffa, god bedring til storesøster! Krysser fingra for at alle andre slipper unna!God bedring! Her har storesøster fått omgangssyke så det holder, kastet opp 15 ganger i dag, alt kommer i returFår så vondt av henne, også har jeg småpanikk for at resten av familien er smittet, særlig mini, han er jo bare 4 dager
![]()
Vet vel mere i morgen tidlig tenker jeg....
Takk ♡ Ja, han har vært småforkjøla denne uka han også, og nå løs mage i tillegg. Riktignok var det bare den ene bleia i barnehagen i dag, men han får bli hjemme i morra uansett. Jeg liker meg best på den sikre siden!Ajaj. Ikke bare du som ligger syk nei, lillemann også? Det er jaggu ikke enkelt som høygravid gitt. :-/ håper du raskt blir frisk. ♡