Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huseiere er rarejeg leide hos et gammelt par som nekta meg å ha kjæresten på overnattingsbesøk, da ble det dobbel slitasje på leiligheten og de skulle ha dobbel leie haha
Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke svart ennå, vet liksom ikke helt hva man skal si til noe slikt. Det er jo ikke noen større fare med den nye grillen enn den eldgamle mikroen vi har. Uten at jeg skal nevne den, da ender vi vel opp uten hvitevarer til slutt.Har dere gitt han svar? Dette høres rart ut, jeg tror ikke han kan bestemme slikt.
Det er akkurat dette, selv om han ikke kan hive oss ut er det ikke noe koselig å bo en plass man ikke er ønsket.Du har ikke lyst til å legge deg ut med huseier. Huseier har all anledning til å føye til sikkerhetsinnstrukser/påskrifter han/hun mener er passende. Dette pga sikkerhet og forsikring.
Jeg er enig og skjønner deg veldig godt, men gass bør man strengt talt ha kurs/opplæring i å handtere til tross for at det er så vanlig.Det er akkurat dette, selv om han ikke kan hive oss ut er det ikke noe koselig å bo en plass man ikke er ønsket.
Men igjen, jeg synes dette er urimelig, det er ikke noen større fare med en gassgrill enn mange andre ting vi har i huset.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app