Kan hende jeg må forlate dere...

Det hørtes ut som han legen ikke hadde peiling! Jeg var gravid 5+et eller annet og var inne til ul pga blødning. Fikk først beskjed om at hun desverre ikke så noe. Men hun ville at en overlege skulle se på meg siden jeg var så øm på den ene eggstokken. Hun leitet litt videre(innvendig) når vi ventet på overlegen og plutselig fant hun reken som ble junior på snart 2:) så de er så små at det kan være vanskelig å finne de rett og slett
 
Hvorfor tok han utvendig ul så tidlig? Det er ikke anbefalt å ta utvendig før tidligst uke 9 fordi man med stor sannsynlighet ikke ser livmor/foster godt nok så tidlig.
Ikke mist håpet helt enda, ta en telefon til legen i morgen og be om hastehenvisning til ny ul. Evt ta kontakt med private senter i nærheten (Aleris/volvat) og hør om de har mulighet til å ta deg inn til en ny ul i morgen (Mange av dem har telefontid om kvelden også, så du kan kanskje ringe allerede ikveld).

Krysser fingre for at du har vært til en ubrukelig lege! :Heartred

Tok hos ultralydklinikken...
Så tok jo privat. Men ska få kverrulert meg te hastetime på sykehuset i mårra :) orker ikke gå sånn her
 
Det hørtes ut som han legen ikke hadde peiling! Jeg var gravid 5+et eller annet og var inne til ul pga blødning. Fikk først beskjed om at hun desverre ikke så noe. Men hun ville at en overlege skulle se på meg siden jeg var så øm på den ene eggstokken. Hun leitet litt videre(innvendig) når vi ventet på overlegen og plutselig fant hun reken som ble junior på snart 2:) så de er så små at det kan være vanskelig å finne de rett og slett

Hakke hatt no blødning eller noen ting, så syns jo det er litt rart
 
Det var trist! Men dette bør du sjekke opp!! Vi er jo så tidlig og da vanskelig å se. Og utvendig ser man jo ingenting enda bga noe som lå i veien leste jeg meg til ett sted! Ring legen og be om ny innvendig ul. Ikke mist håpet enda ❤️ Sender deg en klem!
 
Det var trist! Men dette bør du sjekke opp!! Vi er jo så tidlig og da vanskelig å se. Og utvendig ser man jo ingenting enda bga noe som lå i veien leste jeg meg til ett sted! Ring legen og be om ny innvendig ul. Ikke mist håpet enda ❤️ Sender deg en klem!

Jeg spurte han om han kunne ta innvendig, men da sa han det ikke var noe vits. Men kunne få time om 2 uker. Men gåkke å gnager på dette i 2 uker altså. Går å sipper, og er helt ute av meg. For han sa "jeg har hatt jenter her som er 5 og 6 uker på vei, og sett det man skal se. Kan desverre ikke se det her"
 
Jeg spurte han om han kunne ta innvendig, men da sa han det ikke var noe vits. Men kunne få time om 2 uker. Men gåkke å gnager på dette i 2 uker altså. Går å sipper, og er helt ute av meg. For han sa "jeg har hatt jenter her som er 5 og 6 uker på vei, og sett det man skal se. Kan desverre ikke se det her"
Han skulle ihvertfall ikke jobbet der! Er det mulig!! Nei, kan ikke gå å vente i 2uker, ring legen i morgen og prat med han/henne! Er det noen andre ul alternativer rundt der du bor?
 
Han skulle ihvertfall ikke jobbet der! Er det mulig!! Nei, kan ikke gå å vente i 2uker, ring legen i morgen og prat med han/henne! Er det noen andre ul alternativer rundt der du bor?

Ikke som jeg vet om. Betalte jo masse for dette her.
Håper legen skjønner meg da, tenkte å ta me bildene
 
Krysser fingrene for det! Det koster masse hos private. Skal selv bestille time til Volvat føre jul, og det koster 1350,- nå, kostet 600 for 5år siden;)

Men jeg tok ultralyd i forrige svangerskap, da var jeg 6+1 ca, og det var innvendig. Og hun gyn på Volvat måtte lete seg ihjel. Så spiren er så liten enda så er nok veldig vanskelig å fange opp. Spes på utsiden.

Lykke til i morgen, håper du får raske svar!❤️
 
Så forvirrende! Og dårlig gjort å være så avvisende og bastant! Men så fint at det er så mange her som kan fortelle hva andre leger sier. Håper alt går bra :Heartred
 
Håper du får deg en ny time snart og en innvendig ul, hørtes ut som en arrogant og dårlig lege du har vært hos i dag. Krysser alt for at resultatet blir det du håper på :Heartred
 
Håper du får deg en ny time snart og en innvendig ul, hørtes ut som en arrogant og dårlig lege du har vært hos i dag. Krysser alt for at resultatet blir det du håper på :Heartred

<3 vet ikke hvor raskt man eventuelt blir sendt på sykehuset jeg?
 
Du kan bli sendt med en gang. Har ei venninne som begynte å blø veldig og trodde hun hadde mistet som ble sendt på sykehuset med en gang...

Ok :) håpe de gjør det her også, har jo bildene han tok. Så kan vise de te legen. Er bare veldig veldig lei meg :(
 
Utvendig hørtes veldig merkelig ut! Og hvor er det blitt av da liksom? Om testene er positive , og du ikke har hatt blødning tenker jeg på?
 
Jeg tror ikke du skal ta sorgene på forskudd.. Det som kan hende er at du ikke er like langt på vei som du tror. Det er ikke gitt at man har eggløsning hver måned på dag 14, og man kan til og med ha mer enn en eggløsning i en syklus
 
Back
Topp