Kan hende jeg må forlate dere...

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Vært på ul nå, og han fant ikke noe, ikke så mye som antydning til at jeg er gravid...
Testene slår fortsatt ut, legen sin test slo ut senest på mandag, men nei... Fikk ny time om 2 uker, men han sa at han trodde nok kroppen hadde tatt til seg detta...
Ringe legen i mårra....håpe på å bli sendt te sykehuset...

Fikk med bilde som det sto "ingen synlige tegn til å være gravid" :(
 
Ååå, så forferdelig.

Hvor langt var du på vei?
Kan det bare ha vært veldig tidlig?
 
Nei og nei :( Håper de tar feil og at de finner noe ved neste time ♡
 
Jeg er 5+5 eller 6.
Men nå har testene gått fra 3+ til 2-3 igjen også :(
 
Tenker å ringe legen i mårra, for nå bare gråter jeg.
Han tok jo utvendig og ikke invendig, som jeg syns er rart.
Men nå er jeg kjempe lei meg :(
 
Tenker å ringe legen i mårra, for nå bare gråter jeg.
Han tok jo utvendig og ikke invendig, som jeg syns er rart.
Men nå er jeg kjempe lei meg :(

Det synes jeg er veldig merkelig så tidlig! Jeg ble sendt til ul sist i uke 9, og da tok de innvendig...var ikke spørsmål om noe annet engang, for å se skikkelig...
Iallefall rart når han ikke finner noe at han ikke da tar en innvendig i tillegg for å være sikker?
Få deg en innvendig ul eller mål hcg med bp...ikke stol blindt på cb sine tester...de sier de kan bli rare når det blir mye hcg...(har jeg hørt).
Sender en god klem!
 
Off... Så trist!
Lykke til videre.
 
Så forferdelig beskjed:( håper virkelig at det viser seg at det er der allikevel<3 det er ennå håp:)
 
Så vondt å høre :( håper du blir sendt på sykehuset slik du får ny, og innvendig ultralydundersøkelse! Krysser fingrene for deg ❤
 
Utvendig? Så rart. Håper alle disse tårene blir til gledestårer i morgen :)
 
Hvorfor tok han utvendig ul så tidlig? Det er ikke anbefalt å ta utvendig før tidligst uke 9 fordi man med stor sannsynlighet ikke ser livmor/foster godt nok så tidlig.
Ikke mist håpet helt enda, ta en telefon til legen i morgen og be om hastehenvisning til ny ul. Evt ta kontakt med private senter i nærheten (Aleris/volvat) og hør om de har mulighet til å ta deg inn til en ny ul i morgen (Mange av dem har telefontid om kvelden også, så du kan kanskje ringe allerede ikveld).

Krysser fingre for at du har vært til en ubrukelig lege! :Heartred
 
Kjempe rart at han kun tok utvendig! Jeg ringte noen for å høre om jeg kunne få ul i uke 7, de kunne bare ta utvendig og hun sa de aaldri gjør det så tidlig for man blir bare bekymret om man ikke ser noe og det er ikke noe vits. Ho ville ha meg tilbake etter uke 10 i såfall.

Håper du får mer klart svar i morgen ❤️
 
Back
Topp