Kan endelig avlyse timen til ivf!!!

Mamma til Jente'09 <3

Flørter med forumet
Herregud, jeg er i sjokk! Vi skulle starte med ivfbehandling i slutten av oktober, men våknet idag med en følelse av å ta en test. Skal ha mensen idag eller imorgen, og får besøk av veninner på middag og vin ikveld. Tenkte det var like greit å ta den testen siden jeg hadde en liggende.
Vi har ikke snakket mer om "prøvingen" den siste tiden siden vi skal starte ivf, og jeg maktet ikke presset om å MÅ prøve hver el lengre..

Så tok jeg test på første urin idag og får "gravid 1-2" !!!!!:):):) er det mulig!!!
Mannen er på guttetur i helga, å som jeg gleder meg til han kommer hjem imorgen kveld!!
Nå skal jeg ut å handle alkoholfri vin til ikveld, å kjøpe minst et par nye tester:) sånn var jeg sist også, tok vel 10 tester da tror jeg :p

Lykkerus etter å ha prøvd i over 1 år<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye. :D

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :) så moro at dere fikk det til på egenhånd! :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Så utrolig morro da! Finnes det forresten noe god alkoholfri vin? De jeg har smakt er jo helt pyton. Hadde vært kjekt å ha i diverse sosiale anledninger framover ^^

Jeg har smakt et par alkoholfrie tidligere, synes selv at røde viner er best alkoholfrie:) jeg skal kjøpe en idag, så skal tipse deg om den er god:)

Fantastisk!! :D Gratulerer så utrolig mye! :D
Må få høre hvordan mannen reagerte da :)

Jeg har smakt et par alkoholfrie tidligere, synes selv at røde viner er best alkoholfrie:) jeg skal kjøpe en idag, så skal tipse deg om den er god:)

Hehe, jeg foretrekker hvite alkoholfrie :-)

Gratulerer så mye :-D

Herregud, jeg er i sjokk! Vi skulle starte med ivfbehandling i slutten av oktober, men våknet idag med en følelse av å ta en test. Skal ha mensen idag eller imorgen, og får besøk av veninner på middag og vin ikveld. Tenkte det var like greit å ta den testen siden jeg hadde en liggende.
Vi har ikke snakket mer om "prøvingen" den siste tiden siden vi skal starte ivf, og jeg maktet ikke presset om å MÅ prøve hver el lengre..

Så tok jeg test på første urin idag og får "gravid 1-2" !!!!!:):):) er det mulig!!!
Mannen er på guttetur i helga, å som jeg gleder meg til han kommer hjem imorgen kveld!!
Nå skal jeg ut å handle alkoholfri vin til ikveld, å kjøpe minst et par nye tester:) sånn var jeg sist også, tok vel 10 tester da tror jeg :p

Lykkerus etter å ha prøvd i over 1 år<3

Gratulerer så mye!

Nei, så gøy!! Gratulerer!!! :D

Gratulera! Så morro når sånt skjer :D

❤️Gutt februar 2014❤️

Grattis:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :D
Vi skulle også i gang med IVF, bare i november, og nå ser det ut som det klaffet (med litt hjelp av medisiner da). Slapp unna forrige gang vi prøvde også.

Gratulerer så mye, så kjekt!! Jeg er gravid med IVF etter et år med søskenforsøk (5forsøket). Ser ut til at vi venter 2!! er 6 uker i morgen, gleder meg veldig til tidlig ul om 2 uker for å de hvordan det står til :)

gratulerer så mye:)

Back
Topp