Mamma til Jente'09 <3
Flørter med forumet
Herregud, jeg er i sjokk! Vi skulle starte med ivfbehandling i slutten av oktober, men våknet idag med en følelse av å ta en test. Skal ha mensen idag eller imorgen, og får besøk av veninner på middag og vin ikveld. Tenkte det var like greit å ta den testen siden jeg hadde en liggende.
Vi har ikke snakket mer om "prøvingen" den siste tiden siden vi skal starte ivf, og jeg maktet ikke presset om å MÅ prøve hver el lengre..
Så tok jeg test på første urin idag og får "gravid 1-2" !!!!! er det mulig!!!
Mannen er på guttetur i helga, å som jeg gleder meg til han kommer hjem imorgen kveld!!
Nå skal jeg ut å handle alkoholfri vin til ikveld, å kjøpe minst et par nye tester sånn var jeg sist også, tok vel 10 tester da tror jeg
Lykkerus etter å ha prøvd i over 1 år<3
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har ikke snakket mer om "prøvingen" den siste tiden siden vi skal starte ivf, og jeg maktet ikke presset om å MÅ prøve hver el lengre..
Så tok jeg test på første urin idag og får "gravid 1-2" !!!!! er det mulig!!!
Mannen er på guttetur i helga, å som jeg gleder meg til han kommer hjem imorgen kveld!!
Nå skal jeg ut å handle alkoholfri vin til ikveld, å kjøpe minst et par nye tester sånn var jeg sist også, tok vel 10 tester da tror jeg
Lykkerus etter å ha prøvd i over 1 år<3
Sent from my iPhone using BV Forum