Kan enda skje...

Ninni73

Flørter med forumet
I dag er dagen da far min sier att lille Elias skal komme.......han har soregel aldri tatt feil (skremmende kar som alltid bare hvet....) Men her er ting som vanlig enda, kun kynnere når jeg går og gjør noe. Men dagen er enda ung...... hum.....
Selv har jeg 3.aug som egen termin..... [;)]

Ja han er veldig åpen, er og selv veldig interresert i det alternative. Er med i styret i den alternative foreningen her på Jørpeland. Jeg driver med Reiki, pendulering og har netopp tatt første del i ett mediumsutvikklingskurs. Kjempespennende!!!!!!! Kjekt å høre att du og er alternativ opptatt[:)] Du har nok dine sanser åpnet siden du ser/drømmer sånn, og det må du bare stole på[:)]

Så spennende!!! Du skal nok ta noen kurser i fremtiden, men kun når du føler deg 100% klar selv, og la ting bare komme til deg når du skal velge hva og når. Det er så mange som liksom skal presse deg inn på baner som de selv brenner for,følg din egen ituitive veiledning, og bruk farmor aktivt, hun er der for å veilede deg på rett spor....for att hun er med deg er jeg sikker på, tvil ikke der. Jeg har Mormor og en flott stor Indianer med meg, de hjelper ofte når jeg bare åpner opp for de... 

Eg og kan reiki, men er på nybegynner stadiet da..

Så kjekt å høre att jeg ikke er helt alene her inne med alternative interesser då[:D][:D][:D] Reiki kursa er det beste som har hendt meg, for de har fått meg til å virkelig se på livet mitt, og det å ha respekt for alle, selv de som ikke tror på det samme som meg, Reiki er så mye mer en healing, så lykke til i utvikklingen din KariAlana!!!!!!! er det kurs 1 du har?

Back
Topp