Kan en Simo 487

*Sandermamma*

Forumet er livet
Erstatte en sportsvogn? Bor i Oslo. Tenker muligens kvitte meg med tfk vogna som jeg elsker og få en lettere nettere vogn. Har kjempelyst på tfk buggster, men den tviler jeg på at kan erstatte tfken.
Noen med erfaring?

Nja.. Neeh.. Jeg har den og er fornøyd altså, men litt ekkel å trille på ruglete underlag med tanke på de to forhjulene som er små.

Og det er utroooolig irriterende at det er en stang forran kurven under, sånn at det er klin umulig å få en handlepose med matvarer under der..

ja, det syns jeg. den er ikke noe særlig som reisetrille siden det er ganske stor, så her blir den en sportsvogn

ORIGINAL: Thejohan

Nja.. Neeh.. Jeg har den og er fornøyd altså, men litt ekkel å trille på ruglete underlag med tanke på de to forhjulene som er små.

Og det er utroooolig irriterende at det er en stang forran kurven under, sånn at det er klin umulig å få en handlepose med matvarer under der..

hææ?[8|] det er det ikke på min

Er såå usikker altså. Simo eller tfk buggster? Vil ha begge[8D]

ORIGINAL: inamaria

Sånn her:

Sånn her:

aaaah, jeg har vel den stanga jeg også, men den dekker ikke kurven. får fint til å putte en full handlepose under [:)]

jeg synes ihvertfall ikke 487 er en god erstatter for tfk ihvertfall.... jeg har begge... synes 487 er bra som sentervogn[:)] men ellers ikke noe særlig på trilleturer....

ORIGINAL: *Sandermamma*

jeg syns ikke buggstern er fin i det heletatt, men det er meg da [8D]

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

jeg synes ihvertfall ikke 487 er en god erstatter for tfk ihvertfall.... jeg har begge... synes 487 er bra som sentervogn[:)] men ellers ikke noe særlig på trilleturer....

Elsker tfk min altså[:)] Men fader, må overtale Anders her til å skjønne at vi MÅÅÅÅ jo ha en ny trille. Vi har titanium breeze nå, og fy fasan den er dritt å trille altså!!! Og simo og buggster er såpass dyre, så må jo selge noen. Nå har jeg søskenvogn i easywalker, tfk joggster og breeze. Breezen skal jeg i hvert fall selge!

ORIGINAL: *Sandermamma*

jeg syns ikke buggstern er fin i det heletatt, men det er meg da [8D]

Jeg syns den er dritkul[:D] Og innmari god å trille faktsik. Overraskende god. men dyr[&:]

Har Simo 487, super som shoppe/reisevogn i mine øyne, men ingen comfort ved trilling på ujevnt underlag....

Vi har den og elsker den.

Brukte den som sportsvogn til eldstemann fram til vi tok i bruk søskenvogna.

Brukte vogna på vinterføre, grusveier og asfalt, og synes den funket veldig godt.
Er ei rimelig, stødig og god vogn, pluss for full liggestilling og romslighet synes jeg.

Er du vandt til å trille TFK på tur osv blir Simo trille grusom, hadde aldri ilivet byttet. TFK er kvalitet, Simo trilla er plastikk, knirkete, stiv...ja..

ORIGINAL: **Emmeline**

Er du vandt til å trille TFK på tur osv blir Simo trille grusom, hadde aldri ilivet byttet. TFK er kvalitet, Simo trilla er plastikk, knirkete, stiv...ja..

Jeg bytter ofte mellom TFK og Simo 487 nå om dagen (avhengig om jeg har emd meg 1 el 2 unger), og synes overhodet ikke det er slik du beskriver det.
Ja TFK vogna er bedre og trille, men Simo vognen er langt fra knirkete, plastikkaktig osv..synes jeg da [8D]

ORIGINAL: syddihodet

ORIGINAL: **Emmeline**

Jeg bytter ofte mellom TFK og Simo 487 nå om dagen (avhengig om jeg har emd meg 1 el 2 unger), og synes overhodet ikke det er slik du beskriver det.
Ja TFK vogna er bedre og trille, men Simo vognen er langt fra knirkete, plastikkaktig osv..synes jeg da [8D]

Man oppfatter jo ting forskjellig, også er jeg rimelig kresen og kravstor om hvordan en vogn skal være. Men knirking og mye plast er det verste for meg, pluss de grusomme plasthjulene.

Back
Topp