Kan eg snill meg inn her?

Gratulerer. :) Håper jeg joiner deg i gruppa her etter hvert, litt for tidlig å teste ennå. Må vente til neste helg. Det er så leeenge til.
 
Tusen takk! Ja hadde ik trudd at de kan klaffa so fort siden vi hadde berre ein gong sex og har ik hatt mensen siden vi mista heller :eek::p Og No skal eg heim og fortelle til mannen nyheten! :)
Hvordan tok han det? :)
 
Gratulerer. :) Håper jeg joiner deg i gruppa her etter hvert, litt for tidlig å teste ennå. Må vente til neste helg. Det er så leeenge til.
Jaaaaaaa!!! De hade vore supert! Håpa at de klaffa for dåkke me! :) Du e hjertelig velkommen i mars mnd, føle meg alone:p Kryssa fingrane for deg at de er ein spire der;)
 
Soooo spennende! Kryssa fingrane at du får positive svar og håpa de blir marsboer på deg og :D Og tusen takk for gratulasjonen:)
Fortsatt negativ test i dag, så veldig usikker. Ti dager siden innsett.... Skal ta blodprøver på mandag.. Har litt dårlig følelse i dag, da jeg har mensvondt i magen... Men fortsatt veldig kvalm på morgen/kveld og når jeg kjører bil...
 
Fortsatt negativ test i dag, så veldig usikker. Ti dager siden innsett.... Skal ta blodprøver på mandag.. Har litt dårlig følelse i dag, da jeg har mensvondt i magen... Men fortsatt veldig kvalm på morgen/kveld og når jeg kjører bil...
Åååå nei:/ håpa du tar feil! Veit so lite om prøverør og veit ik kva so e normalt:/ Er de første gong eller? Kryssa fingrane for deg! ♡
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp