Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen tusen takk! Trudde ik de gjekk denne mnd, men jammen fekk vi de til igjenn! Neste steg er de å seie til mannen igjen:/ Grua meg og lure på kanskje skulle eg vente me å seie?
Tusen takk Eg e heilt enig me deg, de e berre de at de e so vondt å sjå han kor lei han blir seg. Eg har ein gutt fra før men de har ik han. De henger me at vi mister i uke 19+3 i oktober og de henge igjen og de va hans første barn:/ Han seie sjølv at han er redd og klare ik heilt å glede seg over graviditeten. Siste gong blei han glad og so miste igjen i mai. Og den sjønne eg men so føle at de blir feil å ik glede seg over alle graviditetene . Han har full forståelse og støtte meg i alt. Eg kommer til å seie til han i kveld, trur ik eg klare å holde de hemmelig for han♡Sniker også fra Februar =) Først gratulerer! <3.. så, hvorfor tenker du å vente m å si det? Fordi du mistet sist? Hvis jeg kan få være så frimodig så kommer jeg m min erfaring rundt det. Vi mistet i Mars i år, i uke 8 var fosteret dødt. Jeg var knust å det var mannen å.. Når jeg ble gravid igjen denne gangen tenkte jeg å vente, men klarte ikke. Fortalte han senere at jeg hadde tenkt til å vente men han sa da at det hadde han reagert på. Vi er jo tross alt to om dette å hvis mannen ønsker baby like mye som deg så kan du sikkert si det m en gang hvis du ønsker det. <3 men dette var jo bare min erfaring, å folk er jo forskjellige =)
Tusen takkSniker fra februar Gratulerer så masse!!
Tusen takk Eg e heilt enig me deg, de e berre de at de e so vondt å sjå han kor lei han blir seg. Eg har ein gutt fra før men de har ik han. De henger me at vi mister i uke 19+3 i oktober og de henge igjen og de va hans første barn:/ Han seie sjølv at han er redd og klare ik heilt å glede seg over graviditeten. Siste gong blei han glad og so miste igjen i mai. Og den sjønne eg men so føle at de blir feil å ik glede seg over alle graviditetene . Han har full forståelse og støtte meg i alt. Eg kommer til å seie til han i kveld, trur ik eg klare å holde de hemmelig for han♡
Takk for de Håpa at denne gongen er vår tur!Har full forståelse for skuffelsen hans ja , ville i grunn vært merkelig noe annet. Men nå har han en ny graviditet å glede seg over da <3 lykke til i svangerskapet! Denne gangen går det bra.
Tusen takk! Ja hadde ik trudd at de kan klaffa so fort siden vi hadde berre ein gong sex og har ik hatt mensen siden vi mista heller Og No skal eg heim og fortelle til mannen nyheten!Gratulerer så mye Kjempe koselig å se at det klaffet igjen så fort
Stor klem fra januar16
Det var vel en mening med det Spiren i magen kommer til å sitte til mars Masse lykke til <3Tusen takk! Ja hadde ik trudd at de kan klaffa so fort siden vi hadde berre ein gong sex og har ik hatt mensen siden vi mista heller Og No skal eg heim og fortelle til mannen nyheten!
Takk♡♡♡Det var vel en mening med det Spiren i magen kommer til å sitte til mars Masse lykke til <3
De va veldig leit å høyre at du mista so mange gonger Livet er alt for urettferdig :/ Tusen takk for de <3 Håpa at nå er de vår tur til å bli foreldreGratulerer ❤ Vet alt om hvor tøft det er å miste. Har selv mistet 6 stk. Jeg krysser fingrene for dere ❤