Kan du tegne??

Har noen lyst å prøve å tegne et TRE til meg? Et slikt med litt røtter, og mye fint grønnt på toppen!? [:)][:D]

Eller lete frem et bilde av et slikt tre på nettet?
Jeg skal male det på veggen til lillemann, og finner altså ikke et slikt tre!
Se for deg Olebrum-tre liksom! Åååh, jeg er så dårlig på å forklare! Noen som skjønner meg!? [:)][8D][;)]

ååååhh! så fint det var.. dud er flink til å tegne :)
dytte :)

SHITT..så flink du er til å tegne!!!!!!

Hei! Har vært ute en tur...

Sååååååååå fiiiint Miss OLD!!!! Kjempebra!! Kanonfint!

Kan jeg pirke litt!? Om du har lyst å tegne litt til altså?

Jeg kunne tenke meg litt mer "struktur" på stammen.. Se for deg det Pippi-treet med det hullet i der det kom brus ut! hehe... Med litt "årringer" på f.eks!?
Og så var det med bittelitt røtter bare...

Planen min er å ta tegninga og få det på en overhead. Så skal jeg stille den slik at treet blir i hjørnet på rommet til Tobias. Toppen av treet skal være helt oppe med taket, og litt av "bladene" skal komme i take liksom. Og så skal det gå helt ned til gulvet. Og røttene skal komme litt ned på gulvet!

Så det treet var kanonfint... Eneste er at siden du tegna det med kull, så blir det litt vanskelig å få det "overført" på veggen.. Hadde det vært med "harde streker" på en måte hadde jeg lettere kunnet tegna det over på veggen før jeg malte det!? Om du skjønner hva jeg tenker!?
Hehe...

Og om noen andre vil prøve så er det lov altså!
Blir litt stas å vite at et tre du har tegna skal være på barnerommet til en liten gutt laaangt her nord! hehe...

ORIGINAL: majamor85

hvis du slenger ut et bilde så skal jeg prøve[:)]

svart\hvit eller farger??

Fargeblyanter, pastellkritt, kull, akvarell, olje?
eller noe annet?

Fargeblyanter hadde vært perfekt! Brunt i stammen, se "forklaring" i innlegget jeg hadde over dette.
Og grønn "dusk" på toppen! hehehehe...

Tuuuuusen takk jenter! dere er så snille!!!

Og tegne kan dere! Jeg er ELENDIG på slikt!

ORIGINAL: ~Rosa~

He, he. Jeg er slink til å tegne... men trær kan jeg helst bare male... Vel... jeg kan prøve, men det virker kanskje som om det er mange nok her villige til å gi deg en hjelpende hånd!

Ja om du VIL male et til meg så?  Men det er jo så mye arbeid for deg, er det ikke? :)

klem

forresten- GUD så skjønn Adelina er!!!!![;)]

Åååå...De var kjempe fine!

ORIGINAL: Star¤

Sambo kan tegne

Nikolai og meg [:D]

Wow!! Dette var jammen fint!! Det ser faktisk ut som et skikkelig bilde i svart/hvitt av Nikolai[:)] Ser ut som dere har lagt han oppå et ark, også tatt bilde av han liksom[:D]

ORIGINAL: Minni84

ORIGINAL: Star¤

Sambo kan tegne

Nikolai og meg [:D]

Wow!! Dette var jammen fint!! Det ser faktisk ut som et skikkelig bilde i svart/hvitt av Nikolai[:)] Ser ut som dere har lagt han oppå et ark, også tatt bilde av han liksom[:D]

stilig bilde! er enig i at det ser ut som han er lagt oppå arket og blitt tatt bilde av!

Back
Topp