Kan du sykle??

Spør du samboeren min så sier han nei :P og sønnen min sier det samme (miljøskadd) :P Men realiteten er såklart at jeg kan å sykle :P men gjør det ikke akkurat ofte ;)

Kan sykle ja men unngår helst da den bevegelsen ikke er god for hoftene mine ;)

Ja, jeg sykler en del. Men mamma kan ikke sykle. Hun er overvektig og har null balanse, så hun klarer ikke komme seg oppå en gang. Prøvde her en sommer for noen år tilbake. Verste jeg har sett :p
Min mamma kan hellre ikkje sykle haha

Jeg kan sykle, men mamma kan hverken sykle eller svømme. Hun lærte oss å sykle likevel.

Høres ut som min mamma. Hun kunne det før, så skjønner ikke hva som har skjedd :D Hun begynte å rope og hoie at hun druknet da vi var på sydentur her for noen år tilbake. Viste seg at hun hadde mistet fotfestet i barnebassenget :p

Jeg har ikke prøvd på ganske mange år. Men det er jeg ganske så sikker på at jeg kan ja. Har bare ikke sykkel

Jepp men er endel år siden sist. Har ikke hatt sykkel på noen år.

Ja jeg trodde også alle kunne det. Ble helt satt ut da ei på luksusfellen ikke kunne sykle.

Ja, men kan ikke fordra det. Eier ikke lårmuskler og er undervektig grunnet sykdom så rompa mi har null 'padding' så føler meg mørbanket i et par dager etter sykkelturene til butikken med ungene.

Høres ut som min mamma. Hun kunne det før, så skjønner ikke hva som har skjedd :D Hun begynte å rope og hoie at hun druknet da vi var på sydentur her for noen år tilbake. Viste seg at hun hadde mistet fotfestet i barnebassenget :p
Hehe, å uff :p Det er skummelt når man ikke er trygg i vannet altså.

Ja men det begynner å bli mange år siden nå :P

Back
Topp