Nei.. det kan jeg ikke.. Kunne ønske jeg visste hvordan jeg egentlig gjør det.
Jeg bruker foundation.. som er i samme farge som huden min.. liker ikke foundation som gir farge.. bruker den kun for å få en jevnere hud
Så bruker jeg maskara.. den tror jeg at jeg klarer bra selv[;)]
Bruker også rouge.. men hakke peil på om jeg bruker for mørk.. vet egentlig ikke helt hvor jeg skal legge den heller.. så blir bare at jeg tar en sminkekost.. døtter kosten ned i rougekulene.. blåser av litt og tar på rundt kinnbenene.. bruker sikkert en alt for stor kost også..
Bruker ikke øyenskygge.. aner faktisk ikke hvordan det skal legges[8|]
Jeg bruker foundation.. som er i samme farge som huden min.. liker ikke foundation som gir farge.. bruker den kun for å få en jevnere hud
Så bruker jeg maskara.. den tror jeg at jeg klarer bra selv[;)]
Bruker også rouge.. men hakke peil på om jeg bruker for mørk.. vet egentlig ikke helt hvor jeg skal legge den heller.. så blir bare at jeg tar en sminkekost.. døtter kosten ned i rougekulene.. blåser av litt og tar på rundt kinnbenene.. bruker sikkert en alt for stor kost også..
Bruker ikke øyenskygge.. aner faktisk ikke hvordan det skal legges[8|]
Men sånn ellers, det var ikke meninga at JEG skal dømme noe som helst altså, det er andre enn meg som er bedre kvalifisert enn meg til slikt! Bare nysgjerrig jeg.
Pleier som regel bare å bruke maskara..
Her har jeg prøvd å sminke meg litt mer enn vanlig, men burde nok droppa det ja[8D]