Kan du HLR på barn?

Frk. Bøllefrø

Forelsket i forumet
Det lurer jeg på..........

Hjerte lungeredning og førstehjelp generellt.

Tok et par timers kurs hvor vi fikk lære hlr på små baby dukker osv, er noen år siden men husker da noe [:)]

Seff,tør ikke å ikke kunne gjøre noe.

Var på førstehjelpskurs for 3-4 uker siden.

nettopp vert på kurs, så tror jeg har noenlunde peiling[:)] Blir kursa på jobben annahvert år.
Men håper jeg ALDRI får bruk for det da.

ja, kurses gjennom jobben i det.

Var på et 5 timer langt førstehjelpskurs for en måned siden[:)]

Ja, har sjølv holdt kurs på det. Er med i Røde Kors [:)]

ORIGINAL: Looney

ja, kurses gjennom jobben i det.

her å, var senest i går kveld[;)]

ORIGINAL: ~Maddy~

har gått helse og sosial så skal kunne det,men om jeg husker det vet j ikke..men har en fin førstehjelpsbok her,som er enkel å slå opp i som står fremme![;)]

jeg også, men en bok kan man ikke dra frem om det skulle skje...er jo ikke tid til det...
men MENER jeg kan det[8|] tror jeg skal ta en titt i boka å få en oppfriskning...

ORIGINAL: Hulder

Ja, har sjølv holdt kurs på det. Er med i Røde Kors [:)]
samme her

Ja det kan jeg...tatt kurs[;)]

ja... kurs gjennom jobb og skole...

Ja.

Mange må nok oppdatere seg da det er kommet endringer i anbefalingene.

ja[:)]
jeg er pliktig til og ta førstehjelps kurs 1 gang i året i forbindelse med jobben.

Ja, har tatt to kurs etter at jeg ble mamma bare[:D]  Førsthjelpskurs med utgangspunkt i bruk på småbarn

jupp. Fikk det grundig inn på sykepleien.

Har lært det igjennom jobbe. Selv om man tror man har glemt det er det utrolig hvor raskt minnet kommer frem når ulykken er ute. En kollega fikk hjertestans på jobben. Alle gjorde alt rett noe som gjorde att han overlevde og var tilbake i jobb 8 måneder etter. Så det er bare sååååååååå utrolig viktig.

Back
Topp