Kan du forteller meg en fun fact om deg selv?

Jeg fikk blindtarmbetennelse da jeg var 10 år. Og siden mamma ikke hadde sertifikat og pappa var borte ringte hun en lege vi kjenner. Når han kom stakk han fingeren opp i rompa mi, og konstanterte blindtarmbetennelse... Så ble jeg kjørt på sykehuset og operert. Men har ALDRI glemt den fingeren i rompa... Traume, sier jeg bare..

Uff, det kan jeg tenke meg var ekkelt! Trodde ikke man kunne finne ut det ved p dtikke fingern i rompa. Da må han hatt veldig lang finger :/ Grøss..

Men måtte le litt da, måten du skrev det på :p

Sendt fra min Samsung
 
Jeg fikk blindtarmbetennelse da jeg var 10 år. Og siden mamma ikke hadde sertifikat og pappa var borte ringte hun en lege vi kjenner. Når han kom stakk han fingeren opp i rompa mi, og konstanterte blindtarmbetennelse... Så ble jeg kjørt på sykehuset og operert. Men har ALDRI glemt den fingeren i rompa... Traume, sier jeg bare..
WÆÆ. DET SKJØNNER JEG. ALDRI HØRT AT MAN KAN FINNE UT DET MED FINGER I STOMPEN!
 
Jeg ble "fotmisbrukt" for mange år siden, jeg våknet opp veldig bakfull i sofaen hos en kompis etter narch og en fyr satt å kysset/slikka meg på tærne, ( han hadde tatt av sokkene mine også).... Er noe av det ekleste/merkelige jeg har opplevd som samtidig er litt komisk.
 
Jeg ble "fotmisbrukt" for mange år siden, jeg våknet opp veldig bakfull i sofaen hos en kompis etter narch og en fyr satt å kysset/slikka meg på tærne, ( han hadde tatt av sokkene mine også).... Er noe av det enkleste/merkelige jeg har opplevd som samtidig er litt komisk.
Haha, måtte le nå, selv om det kanskje var litt traumatisk for deg den gang:p
 
Jeg ble "fotmisbrukt" for mange år siden, jeg våknet opp veldig bakfull i sofaen hos en kompis etter narch og en fyr satt å kysset/slikka meg på tærne, ( han hadde tatt av sokkene mine også).... Er noe av det ekleste/merkelige jeg har opplevd som samtidig er litt komisk.
Æsj..så guffent:confused:
 
Haha, måtte le nå, selv om det kanskje var litt traumatisk for deg den gang:p
Hehe.. Det er lov :) ler av det selv nå:)
Fikk ei venninne å hente meg, husker jeg sto i dusjen spøy og skrubba bena med en kasserolle skrubb... Ble ekstra ekkelt siden jeg var absurd bakfull :p
 
Back
Topp