Kan du førstehjelp?

Ja, men liker å friske opp ved hver anledning jeg får :)
 
Ja, men det burde vært påbudt med førstehjelpskurs når man får baby.
 
Har også sett at firmaet Hjertevakten tilbyr førstehjelpskurs for deg som har omsorg for barn. De har også førstehjelpsskrin til barn. Kunne tenkt meg å lære mer om førstehjelp for barn, for er skikkelig ekkelt om noe skjer! Alt for lite opplyst!
 
Nei det gjør jeg dessverre ikke, men skulle så absolutt ha kunnet det..
 
Ja,vi har hatt 3 "obligatoriske" ganger hvor vi har hatt forskjellige tema, siste gang var nå førstehjelp. Kjempebra og lærerikt, litt forskjell på voksne å små barn, så veldi takknemlig for at de tok opp et sånt tema!!
 
Ja,vi har hatt 3 "obligatoriske" ganger hvor vi har hatt forskjellige tema, siste gang var nå førstehjelp. Kjempebra og lærerikt, litt forskjell på voksne å små barn, så veldi takknemlig for at de tok opp et sånt tema!!
Veldig bra!
Synes flere helsestasjoner burde ha fokus på dette! =)
 
Vi har åpen helsestasjon 1 gang i mnd, og førstehjelp var temaet denne gangen:) En brannmann/ ambulansearbeider kom og hadde framvisning og vi fikk øve på baby- og barnedukker :) veldig kjekt.. Som sykepleier har jeg hatt kurs i dette, men man trenger alltid å repetere! Også er det mange som ikke vet at det er litt forskjell fra voksne;)
 
Vi har åpen helsestasjon 1 gang i mnd, og førstehjelp var temaet denne gangen:) En brannmann/ ambulansearbeider kom og hadde framvisning og vi fikk øve på baby- og barnedukker :) veldig kjekt.. Som sykepleier har jeg hatt kurs i dette, men man trenger alltid å repetere! Også er det mange som ikke vet at det er litt forskjell fra voksne;)
Så flott å lese!
Førstehjelp for barn er viktig, og kan aldri repeteres for ofte =)
 
Back
Topp