Kan du førstehjelp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Alt for lite! MÅ på kurs en eller annen gang i løpet av svangerskapet.

ja, jobber som pleieassistent, så det får vi oppfriskningskurs på hvert år :)

Husker en del fra kurset jeg var på da vi fikk førstemann. Bl.a. hva man gjør om barnet setter noe i halsen.

Er utdannet svømme- og livredningsinstruktør gjennom Norges Livredningsselskap :)

Men da jeg var på førstehjelpskurs i barnehagen jeg jobbet i i fjor skjønte jeg at jeg ikke kan så mye om førstehjelp på småbarn. Vil ta nytt kurs som er spesielt rettet mot førstehjelp på barn :)

Har det igjennom jobb :) Men under forrige svangerskap gikk jeg på et kurs "førstehjelp for de små" eller hva det :) greit å friske opp litt, tar d nok i år også :)

Kan og kan, har vært på kurs osv men om det sitter i en ekte situasjon vet jeg jo ikke :/

En del, spesielt ift overdoser (jobber i rusomsorgen). Burde nok hatt mer enn det årlige kurset

Jeg kan vel egentlig, men føler meg aldri helt trygg på de tingene jeg aldri får øvd på. Hadde et eget kurs i førstehjelp på barn gjennom utdannelsen min, men eneste jeg noen gang har brukt det til var å få ut en agurkbit av halsen på yngstejenta. :P

Jeg er på det vært år med jobben. Hovedsakelig rettet mot de under tre år (:

Er utdannet svømme- og livredningsinstruktør gjennom Norges Livredningsselskap :)

Men da jeg var på førstehjelpskurs i barnehagen jeg jobbet i i fjor skjønte jeg at jeg ikke kan så mye om førstehjelp på småbarn. Vil ta nytt kurs som er spesielt rettet mot førstehjelp på barn :)
Jeg har hatt 2 slike kurs de siste årene, veldig greit å ha det "under beltet"!

Back
Topp