Kan du engelsk?

Hehe tror kanskje ikke det. Hjertet mitt hadde sånn klemme seg sammen og hoppe over hopp to ganger her. Ekkelt! Hyyl! Men nu er det natta ja. Sov godt da :)
Var historien så skimmel? Hihi nei uff det er super ekkelt har det avogtil jeg også! Sov godt :)

Var historien så skimmel? Hihi nei uff det er super ekkelt har det avogtil jeg også! Sov godt :)
Ja nei. Det er veldig ekkelt. Dauer jeg så vet du hvorfor. Uansett, utifrå hva jeg har sett tror jeg vi har et lite forsprang på de andre nå. Så får man se i morgen om vi får fortsatt noe da evt.

Ja nei. Det er veldig ekkelt. Dauer jeg så vet du hvorfor. Uansett, utifrå hva jeg har sett tror jeg vi har et lite forsprang på de andre nå. Så får man se i morgen om vi får fortsatt noe da evt.
Har du snakket med legen om det? Jeg skal på utredning pga det nå....

Eller ikke. Juni har 2300 på ene sin med mitt skip er lastet med. Umulig å slå vet du

Auda. Redd det blir utfallet her og:s satser på at du ikke dauer i natt ;p for nå måååå jeg legge meg :p

Back
Topp