Kan dette være starten på MA / SA?

sannelst

Andre møte med forumet
Hei alle dere kloke damer :)

Jeg var til legen i går pga litt fersk blod på dopapiret i går morges, og ble henvist til UL på sykehuset. Men han var usikker på om jeg ble tatt inn på UL før helga.

I går og i natt har jeg har ekstremt vondt i magen igjen, men jeg har hatt magekramper siden før jeg oppdaget at jeg er gravid så det er ikke så uvanlig. Men når jeg skulle på do i morges så hadde jeg blødd, masse! Kanskje over 1 dl, og med en god del blodkoagler.

Jeg er 11+3, og lurer på om dette ligner på SA? Jeg var på TUL 7+2 pga lignende magekramper men da uten blødning, og da så vi et bankende hjerte med frekvens på 144.
 
Jeg har ingen erfaring med dette. Men ville bare sende deg gode tanker og en god klem[emoji173]
 
Ville tatt kontakt med legen, for å få en UL. Masse lykke til [emoji173]
 
Ingen erfaring, men det høres jo ikke bra ut :/ ring å få ul så fort som mulig. Lykke til <3
 
Blør du fortsatt? Jeg ville også ringt og bedt om å få en ultralyd. Masse lykke til og klemmer herfra.
 
Ja, jeg blør som om det skulle være kraftig mensen :-/ Har ringt til sykehuset nå, de hadde ikke noe ledig time til meg men jeg måtte komme nedover så skulle de se om de fikk smettet meg mellom noen pasienter

Er det noen som vet om jeg slipper innvendig UL nå som jeg er snart ferdig med 12 uker? Innvendig UL er jo litt upraktisk nå som jeg blør så mye
 
Ja, jeg blør som om det skulle være kraftig mensen :-/ Har ringt til sykehuset nå, de hadde ikke noe ledig time til meg men jeg måtte komme nedover så skulle de se om de fikk smettet meg mellom noen pasienter

Er det noen som vet om jeg slipper innvendig UL nå som jeg er snart ferdig med 12 uker? Innvendig UL er jo litt upraktisk nå som jeg blør så mye

Tror de tar en vurdering på det på sykehuset, viktigste er at du får et svar på hva som skjer.
Lykke til, håper alt står bra til med den lille <3
 
Ja, jeg blør som om det skulle være kraftig mensen :-/ Har ringt til sykehuset nå, de hadde ikke noe ledig time til meg men jeg måtte komme nedover så skulle de se om de fikk smettet meg mellom noen pasienter

Er det noen som vet om jeg slipper innvendig UL nå som jeg er snart ferdig med 12 uker? Innvendig UL er jo litt upraktisk nå som jeg blør så mye
Tipper de prøver utvendig. Men de tar innvendig om de må selv om du blør, det gjorde de da jeg hadde MA og fikk medisinsk abort for å sjekke.
 
Håper alt er bra med deg og spiren. Sender deg en god klem. ❤
 
Håper det går bra[emoji173]
 
Masse lykke til!! Krysser alt jeg kan for deg! :Heartred
 
Back
Topp