Kan dette være rier?

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
image.png Kan det være rier eller kynnerne som lurer meg? Varer rier like lenge og like lenge mellom hver?

Det kan være det. Men hatt 3 runder selv og i tillegg utslag på måling i dag som rier, men de har stoppa. Om de tar seg opp i styrke, lengde og hyppighet osv, så hadde jeg ringt føden når det er 5 min i mellom :) håper det kan være starten på noe! Så slitsomt å gå sånn [emoji14]

begynnelsen på noe kan det helt klart være, men de effektive riene sier de at bør vare mellom 60-90 minutter :)

Spennende! Håper det er starten på noe. :D
Mine rier var effektive selv om de verken var regelmessige eller langvarige (eller særlig vonde).

Jeg fødte barnet mitt med rier som kom hvert 5 min og varte i ca 1 min. Helt overkommelige smerter selv om jeg måtte konsentrere meg om pusten. Etterhvert tok de seg opp i lengde, men hyppigheten økte ikke før vannet gikk på 9 cm;) Så ut i fra min erfaring så kan dette absolutt være noe;) men vi er forskjellige, så det er vanskelig å si. Har det tatt seg opp eller stagnert?

Jeg fødte barnet mitt med rier som kom hvert 5 min og varte i ca 1 min. Helt overkommelige smerter selv om jeg måtte konsentrere meg om pusten. Etterhvert tok de seg opp i lengde, men hyppigheten økte ikke før vannet gikk på 9 cm;) Så ut i fra min erfaring så kan dette absolutt være noe;) men vi er forskjellige, så det er vanskelig å si. Har det tatt seg opp eller stagnert?

De ble uregelmessig i mellomrom, men merker ikke at de blir mer intense. Nå har jeg våknet med jevne mellomrom siden kl 01 av kynnerne. Så jeg er fortsatt usikker på hva som skjer he he he

Jeg ga opp kl 6 å prøve å sove mer :/ vært våken siden kl 04 da med "rier". Føler kroppen min bare lurer meg :( men jeg har kynnere/rier jevnt og trutt føler jeg. Men alt fra mellom 7 min i mellom til opptil nesten 20 min. Så det er vel mest sannsynlig bare kynnere :(

Jeg ga opp kl 6 å prøve å sove mer :/ vært våken siden kl 04 da med "rier". Føler kroppen min bare lurer meg :( men jeg har kynnere/rier jevnt og trutt føler jeg. Men alt fra mellom 7 min i mellom til opptil nesten 20 min. Så det er vel mest sannsynlig bare kynnere :(
Jeg holdt på sånn som deg i mange timer.. trodde det var kynnere da de var så uregelmessige.. men smertene gav seg ikke.. og plutselig kom smertene hvert 5 min.. og noen timer senere var han ute.. så kan godt være noe på gang hos deg også :) masse lykke til :)

Jeg holdt på sånn som deg i mange timer.. trodde det var kynnere da de var så uregelmessige.. men smertene gav seg ikke.. og plutselig kom smertene hvert 5 min.. og noen timer senere var han ute.. så kan godt være noe på gang hos deg også :) masse lykke til :)
Takk jeg håper det :) nå har jeg gått med eldste til skolen pga underkjølt regn. Ikke akkurat blitt bedre :p

Nå har jeg hatt tre runder på litt over 1 minutt med ca 15 min mellom. De kjennes annerledes ut enn kynnere. Akkurat som de starter øverst og avslutter nederst av magen.

Alt har dabbet av igjen :( men har vært til akupunktur igjen for 5 gang og denne gangen prøver hun å sette i gang fødselen mer :)

Back
Topp