Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fødte barnet mitt med rier som kom hvert 5 min og varte i ca 1 min. Helt overkommelige smerter selv om jeg måtte konsentrere meg om pusten. Etterhvert tok de seg opp i lengde, men hyppigheten økte ikke før vannet gikk på 9 cmSå ut i fra min erfaring så kan dette absolutt være noe
men vi er forskjellige, så det er vanskelig å si. Har det tatt seg opp eller stagnert?
Du er ikke alene i såfall, ligger også på sofaen med rier etter vannet gikk kl 23, og puster og peser og prøver å holde ut![]()
Jeg holdt på sånn som deg i mange timer.. trodde det var kynnere da de var så uregelmessige.. men smertene gav seg ikke.. og plutselig kom smertene hvert 5 min.. og noen timer senere var han ute.. så kan godt være noe på gang hos deg ogsåJeg ga opp kl 6 å prøve å sove mer :/ vært våken siden kl 04 da med "rier". Føler kroppen min bare lurer megmen jeg har kynnere/rier jevnt og trutt føler jeg. Men alt fra mellom 7 min i mellom til opptil nesten 20 min. Så det er vel mest sannsynlig bare kynnere
![]()
Takk jeg håper detJeg holdt på sånn som deg i mange timer.. trodde det var kynnere da de var så uregelmessige.. men smertene gav seg ikke.. og plutselig kom smertene hvert 5 min.. og noen timer senere var han ute.. så kan godt være noe på gang hos deg ogsåmasse lykke til
![]()
Spennende! Høres lovende utNå har jeg hatt tre runder på litt over 1 minutt med ca 15 min mellom. De kjennes annerledes ut enn kynnere. Akkurat som de starter øverst og avslutter nederst av magen.
Nå har jeg hatt tre runder på litt over 1 minutt med ca 15 min mellom. De kjennes annerledes ut enn kynnere. Akkurat som de starter øverst og avslutter nederst av magen.