Kan dette stemme?

Husk at det er en dobling annenhver dag. Det vil si at det krever litt tolmodighet til å begynne med :p Ser en klar stigning på testene jeg :)

Syntes de ser veldig positive ut jeg! Man produserer jo HCG ulikt fra svangerskap til svangerskap, så kanskje du produserer mindre denne gangen? Det behøver ikke være negativt! Sier gratulerer jeg :)

Kanskje jeg skal tørre å si takk på det og forsone meg med at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist?:)

Håper at tante rød ikke kommer i morgen:)

☀️❤️⭐

Kanskje jeg skal tørre å si takk på det og forsone meg med at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist?:)

Håper at tante rød ikke kommer i morgen:)

☀️❤️⭐
Sniker fra juni! Dette er jo finfin stigning! Gratulerer! Ønsker deg lykke til videre!

Da har jeg testet på nytt, tok to tester for å være sikker, men jeg klarer ikke bli overbevist. Synes de er så svake. Burde kanskje vært sterkere ettersom ikm er i morgen, med mindre EL har vært senere enn antatt? .. Burde det ikke vært sterkere på dette tidspunktet når jeg som regel har en 28-29 dagers syklus og dag 28 er i dag?
Håper det ikke er noen kjemisk graviditet dette som driver å tuller med hodet mitt:(

Med de to andre graviditetene mine(har to gutter) så har det slått ut veldig sterkt allerede noen dager før ikm :)

De øverste testene er to dager gamle( m hhv morgen- og ettermiddagsurin) de to nederste er tatt nå nylig:)

Murrer noe fælt her nå:/

Vis vedlegget 161196
Synes ofte de testene er litt svake. Gratulerer :)

Da har jeg testet på nytt, tok to tester for å være sikker, men jeg klarer ikke bli overbevist. Synes de er så svake. Burde kanskje vært sterkere ettersom ikm er i morgen, med mindre EL har vært senere enn antatt? .. Burde det ikke vært sterkere på dette tidspunktet når jeg som regel har en 28-29 dagers syklus og dag 28 er i dag?
Håper det ikke er noen kjemisk graviditet dette som driver å tuller med hodet mitt:(

Med de to andre graviditetene mine(har to gutter) så har det slått ut veldig sterkt allerede noen dager før ikm :)

De øverste testene er to dager gamle( m hhv morgen- og ettermiddagsurin) de to nederste er tatt nå nylig:)

Murrer noe fælt her nå:/

Vis vedlegget 161196
Syns det var godt forskjell på de testene, absolutt positivt! :) gratulere!

Med snuppa fikk jeg ganske svak test nærmere en uke etter forventet mens :)

Det er så innmari forskjellig fra person til person. Befruktningen har kanskje vært senere enn du tror? Da tar det i tilfelle lenger tid til strekene blir sterkere også. Testene dine er i alle fall positive, så fortsett å teste hver morgen noen dager til :) Lykke til!

Ny test i dag morres. IKM er i dag. Håper selvsagt det holder seg slik:)

Men har dere opplevd at det fremkommer et slikt merke på testen som det er på min? En liten sort firkant? Hva betyr dette?
Fremdeles en god del svakere enn det har vært med mine andre to barn på dette tidspunktet.

ImageUploadedByBV Forum1455175007.382682.jpg

Men har dere opplevd at det fremkommer et slikt merke på testen som det er på min? En liten sort firkant? Hva betyr dette?
Fremdeles en god del svakere enn det har vært med mine andre to barn på dette tidspunktet.

Vis vedlegget 161361
Jeg har også fått en sånn sort firkant på noen av mine. Har hvertfall funket helt fint hos meg allikevel:)

Vis vedlegget 161361
Ja har fått flere sånne. Ikke noe feil med dem :)

Back
Topp