Kan dette stemme?

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Hei damer,

Har to gutter fra før, og min mann og jeg har bestemt oss for at vi skal ha en til. Tok en billigtest i går(forventer tante rød onsdag/torsdag) som var negativ, selv etter 5-10 min.

Tok en ny test i dag morres med en billigtest

Med en gang jeg tok testen fremkom kun teststreken, men etter det var gått et par min var det dette jeg så.(se bildet) kan jeg lese av svaret etter 2-3 min?

Skal selvsagt ta en ny test om et par dager for å se.
Føler ikke på meg at det er et positivt resultat heller :(

Hvor lenge før har dere testet og fått først negative og så positive svar?

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    110,5 KB · Visninger: 118
Jeg synes den ser positiv ut :) Min ble ikke tydelig før 12 -13 dpo.

Den er jo positiv! Men det kan godt hende at EL har kommet litt senere enn dere tror :)

Man skal jo vente litt, etter som hva bruksanvisningen sier, før man leser av. Noen har 2 minutter mens noen har til og med 5 minutter, så jeg ville vel kanskje tatt den som positiv, men med et hint av skeptise og tatt en ny test dagen etter eller to ;)

Takk for svar :) Da skal jeg ta en ny test når den nye ladningen med billigtester kommer i posten:) *holder pusten inntil da*

Her var det lite tvil! Gratulerer! :)

Den ser veldig positiv ut? :-)

Ser jo to streker( eller en sterk strek og en veldig svak en) men jeg klarer ikke forholde meg til det før morgendagens test er tatt. Har to tester igjen så skal ta en test i morgen tidlig hvertfall *testgal* tålmodighet og meg er ingen match:)

Ser jo to streker( eller en sterk strek og en veldig svak en) men jeg klarer ikke forholde meg til det før morgendagens test er tatt. Har to tester igjen så skal ta en test i morgen tidlig hvertfall *testgal* tålmodighet og meg er ingen match:)

Jeg synes du er flink om du bare tar en til dagen! Testa morgen og kveld de første dagene jeg :p

Den er jo veldig positiv! :D Gratulerer!

Den ser positiv ut ja!!;) Gratulerer :happy: Selv tok jeg test veldig tidlig og hadde akkurat samme streken som deg men to dager etterpå ble den mer tydelig :)
Da kom det frem 1-2 uker på Clearblue sin digital test.

Testet akk på nytt.. Ser ikke ut som om streken blir sterkere.. Tok den akk nå.Ser at det er en veeeldig svak strek der(eller?) Men kan hende det er pga at det er ettermiddag .. Synes bare den er så svak ifht at ikm er på torsdag:( kanskje prøve å teste på nytt i morgen tidlig. Fikk billig testene i posten i dag:)

ImageUploadedByBV Forum1455033033.978802.jpg

Testet akk på nytt.. Ser ikke ut som om streken blir sterkere.. Tok den akk nå.Ser at det er en veeeldig svak strek der(eller?) Men kan hende det er pga at det er ettermiddag .. Synes bare den er så svak ifht at ikm er på torsdag:( kanskje prøve å teste på nytt i morgen tidlig. Fikk billig testene i posten i dag:)

Vis vedlegget 161099

Ta en morgen tidlig :) hvis ikke hadde jeg ventet til fredagsmorgen å sett da ;)

Det skal jeg gjøre :) first thing in the morning :)

Da har jeg testet på nytt, tok to tester for å være sikker, men jeg klarer ikke bli overbevist. Synes de er så svake. Burde kanskje vært sterkere ettersom ikm er i morgen, med mindre EL har vært senere enn antatt? .. Burde det ikke vært sterkere på dette tidspunktet når jeg som regel har en 28-29 dagers syklus og dag 28 er i dag?
Håper det ikke er noen kjemisk graviditet dette som driver å tuller med hodet mitt:(

Med de to andre graviditetene mine(har to gutter) så har det slått ut veldig sterkt allerede noen dager før ikm :)

De øverste testene er to dager gamle( m hhv morgen- og ettermiddagsurin) de to nederste er tatt nå nylig:)

Murrer noe fælt her nå:/

ImageUploadedByBV Forum1455087440.648899.jpg

Positiv, ikke noe tvil. Det tok lang tid for meg for at strøkene ble sterkere. Det kan også være forskjeller på selve pinnene, hvor mye virkestoff. Strek er strek ;)

Back
Topp