Kan dette stemme??

soplim

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Mens 18 november, 13 dager siden eggløsning sprøyte og 9 dager siden innsett. Kan man tro på denne som jeg tok i dag??

Vedlegg

• 1418538951231.jpg
    1418538951231.jpg
    29,9 KB · Visninger: 104
Vanskelig å si... Mange sier at sprøyta kan sitte lenger i kroppen. Ville ha tatt ny om 2-4 dager :-) krysser fingrene :-)

Har tenkt å ta en ny om noen dager uansett:) sist jeg tok eggløsning sprøyte så var den ute før det var gått 12 dager. Har ikke fått en eneste positiv test på de snart 2 åra vi har prøvd, så det er framskritt:)

Jeg tror du er gravid :) Jeg sjekket om testen var negativ 9 dager etter sprøyta og det var den :) Fikk også positiv CB digital rugedag 9!

Jeg fikk aldri negativ hcg test etter eggløsningssprøyta, jeg sjekka dag 8 og 10 og 12... Men jeg har billigtester, og begynte og sammenligne fra dag til dag, og de blir bare sterkere, fra dag 8, så sånn fant jeg det ut... Var på rugedag 10 i går og er garantert gravid! Ta en ny test om et par dager, krysser finga for deg!! Er så gøy med så mange gravide nå!!! :) :)

Jeg tror nok du er gravid! hos meg har eggløsningssprøyta vært ganske tidlig ute av kroppen og jeg har fått positiv test fra og med rugedag 8/9. Gratulerer:-)

Jeg tror nok du er gravid, ja! La det gå et par dager før du tar neste test. Da er jeg overbevist om at du virkelig kan juble vilt og hemningsløst ;). Hvisker et stille gratulerer enn så lenge! :)

Du er gravid vil jeg tro. Jeg tok test i desember ifjor på rugedag ti og da fikk jeg to rød. Venta 5 dager og testa med clearblue og da stod det gravid 2-3 uker. Og det stemte veldig. Fødte 9 mnd senere :)

:smiley-bounce012 Gratulerer!!

Gratulerer :) :)
Ja det blir nok en fin jul ;)

Gratulerer så mye :)

Back
Topp