kan det være..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
mensen jeg har fått?? allerede?? [:(][:(]

gutten min er 8 uker i morgen.. [8|]

har dere fått tilbake mensen?? og kan man ha småblødninger?

Ja det er fullt mulig du har fått ja. Sist fikk jeg det så fort renselen var ferdig. Jippi...Nå har jeg ikke sett noe til den enda. Håååper den lar vente på seg gitt

ORIGINAL: Badeand*

Ja det er fullt mulig du har fått ja. Sist fikk jeg det så fort renselen var ferdig. Jippi...Nå har jeg ikke sett noe til den enda. Håååper den lar vente på seg gitt

Jeg har fått mensen tilbake..

fikk igjen i går. nøyaktig 6 uker etter fødsel. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

jeppda ei eller to uke etter renselsen var ferdig kom mensen her og, akkurat ferdig med den. skikkelig fjortis mensen, kraftig blødning og smerter[:'(] må sta å proppe inn hormon spiral ganske snart jaahhh....

Fullt mulig :) Jeg fikk igjen dritt etter nøyaktig 4 uker etter fødsel, og på dagen 8 uker etter så... tanta må bare meeeer enn gjerne dra igjen altså!![&:]

eg fikk beskjed på sykehuset at det etter flere uker kunne starte og blø litt en dag.
Då var det bare skorpen etter morkaken som løsnet.

ORIGINAL: Isaksmamma

eg fikk beskjed på sykehuset at det etter flere uker kunne starte og blø litt en dag.

etter renselsen?? jeg blødde i 3 uker etter fødsel, så har jeg ikke blødd på 5 uker etter det...
også har jeg max mensensmerter også...

kan det fortsatt være skorpa? [8|][:-]

ORIGINAL: *MommyToBe*

ORIGINAL: Isaksmamma

etter renselsen?? jeg blødde i 3 uker etter fødsel, så har jeg ikke blødd på 5 uker etter det...
også har jeg max mensensmerter også...

kan det fortsatt være skorpa? [8|][:-]

tror neppe det er skorpa da. Er vanlig at den kommer rundt 5-6 uker etter fødselen ble jeg fortalt. Har hatt det selv, og en har ingen mensen smerter da.

Jeg lurer på hvor i svarte det blir av min... [&:]. Småen er 10 uker gammel, og jeg ammer ikke....

Så kjipt!!! samme her, lurer og på om det er mensen, 9 uker siden fødsel... men har ingen menssmerter...
Hadde håpet å være uten den leeenge, vanlig at den kommer tilbake så fort når man fullammer???[:(]

ej hekje hatt nokke blødning sia såre he grodd å deili e no det[:D][:D]men ej trur nokk det e normalt begge deler[:)]

Back
Topp