Kan det være....?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
Svar på blodprøven idag: ikke gravid!
Helt greit, så nå begynner prøvinga for fullt. Men det blir vanskelig å stole på eventuelle tester jeg skal ta i fremtiden. Så må sikkert til legen hver gang jeg tror.

ImageUploadedByBV Forum1368351263.057079.jpg

Har jeg hatt el en uke senere?
Wææ er det mulig?? Er den falsk? Er det hcg som henger igjen etter en kjemisk? Syns jeg begynner å kjenne litt stikk og myrringer og de siste dagene. Men de symptomene kan like gjerne være innbilte...

Dette er alt for spennende :-S håper jeg får vite på onsdag.

Oi! Når hadde du kjemisk?

Vis vedlegget 14701

Har jeg hatt el en uke senere?
Wææ er det mulig?? Er den falsk? Er det hcg som henger igjen etter en kjemisk? Syns jeg begynner å kjenne litt stikk og myrringer og de siste dagene. Men de symptomene kan like gjerne være innbilte...

Dette er alt for spennende :-S håper jeg får vite på onsdag.
Nei den er. IKKE falsk!!

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Det er snart to uker siden første svake positive rfsu. Sist helg hadde jeg 2 svaaaakt positive a1 og negativ cbd og cb pluss på lørdag og søndag, begynte å blø på søndagskveld, det var lite blod og mandag blødde jeg litt. Ikke mer. Så hadde jeg svakt positiv nå igjen med a1 på onsdag. Og så denne idag....

Noen produsere sent, sånn er det bare :) Ved en evt ul senere vil du få svar på hvor langt på vei du er :)

Det tenkte jeg også! Jeg mener, det står jo det! I digital klartekst!

Nei ikke sant. Men hvis el var når jeg trodde så var første positive test 12 dpo. Men om el var en uke senere f.eks så var første positive test 5 dpo. Og testene har ikke blitt sterkere. De bare er der like svak som før.

Åh så nervepirrende! :D Spennende! Men jeg velger å si gratulerer jeg!

Gratulerer :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp