Kan det være tvillinger?

BabyOnBoard3

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
I påsken tok jeg eggløsningstester. Torsdag 18. april (skjærtorsdag) var testen positiv. Fredag 19. var den litt svakere, men fremdeles like sterk strek som teststreken. Jeg antar eggløsning har vært på fredag eller lørdag på grunn av temperaturmålinger og senere positiv test.

Allerede lørdag 27. (altså ca en uke etter EL) fikk jeg en svak positiv test (Early respond) på kvelden. Hadde holdt meg lenge, så tenker konsentrasjonen var ok. Morgenen etter var streken litt tydeligere. Mandag 29. tok jeg en digital test med ukeindikator. Den viste "Gravid 1-2". For å bekrefte antakelsen om eggløsningen tok jeg en ny digital CB med uke på påfølgende torsdag. Da viste den "2-3".

Har en liten følelse av at det kan være tvillinger, så for å bli kvitt den følelsen tok jeg ny test i dag (4 dager etter sist test). Den viste til min overraskelse "3+", til tross for at jeg antakelig bare er 4+2 eller 4+3.

Altså:
9-10 DPO - "1-2"
12-13 DPO - "2-3"
16-17 DPO - 3+

Har lest at man produserer HCG forskjellig, men det er vel vanlig at man følger sin egen kurve i så fall? Noen som har opplevd liknende? Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn at det kan være tvillinger jeg.. Har hatt symptomer fra ca 2 DPO (selv om jeg vet det egentlig ikke skal gå an). Skal på UL om 10 dager, men de dagene blir jaggu lange - så forsøker meg her :)

Jeg var også hatt symptomer siden 2dpo, fikk positiv test 10dpo, og den dagen så jeg at testen fra 9dpo hadde fått en svak strek etter at den hadde tørket inn. Skal på ultralyd i morgen, så er spent. Vi garn mange tvillinger i familien

Symptomer siden 2 dpo (kroppen jobba med meg for å få alt på plass, tror jeg) og
positiv test da jeg testa 10 dpo her også. Har hatt tydelige og mange symptomer fra starten av,så har vært inne på tanken her og. Jeg har ikke testa jevnlig som deg da, men tok en digital test på kvelden i forrige uke som viste 2-3 uker. Så her virker alt som normalt og jeg har kasta tanken om at det er flere. Ville nok holdt på tanken om ukene viste mer enn det det er mulig da.. ? Så ja, kanskje du har tvillinger da? :P

Symptomer siden 2 dpo (kroppen jobba med meg for å få alt på plass, tror jeg) og
positiv test da jeg testa 10 dpo her også. Har hatt tydelige og mange symptomer fra starten av,så har vært inne på tanken her og. Jeg har ikke testa jevnlig som deg da, men tok en digital test på kvelden i forrige uke som viste 2-3 uker. Så her virker alt som normalt og jeg har kasta tanken om at det er flere. Ville nok holdt på tanken om ukene viste mer enn det det er mulig da.. ? Så ja, kanskje du har tvillinger da? :p

Kanskje feil å si, men håper det bare er en! Har to fra før, og akkurat nå er jeg virkelig ikke klar for to ekstra. Holder med den ene :smiley-ashamed004 Meeen skulle det være to blir man vel vant til tanken..Håper jeg :p

Tenkte det samme selv da jeg fikk tanken om tvillinger. Jeg har bare ei, men har innimellom utfordringer med å holde energien i gang, så frykten tok meg et øyeblikk. Nå har jeg vel egentlig landa på at det er en :)

Jeg var også hatt symptomer siden 2dpo, fikk positiv test 10dpo, og den dagen så jeg at testen fra 9dpo hadde fått en svak strek etter at den hadde tørket inn. Skal på ultralyd i morgen, så er spent. Vi garn mange tvillinger i familien
Tenkte det samme selv da jeg fikk tanken om tvillinger. Jeg har bare ei, men har innimellom utfordringer med å holde energien i gang, så frykten tok meg et øyeblikk. Nå har jeg vel egentlig landa på at det er en :)

Vi får bare vente i spenning og se :)

Jeg er litt "redd" for tvillinger jeg og. Det er noe som er annerledes og livmoren føles veldig tung allerede og føler ett trykk når jeg ligger på rygg, som om livmoren presser på. Har også, ekstremt sterke symptom og testat positivt flere dager før mens. Helt ærlig håper jeg på bare en da vi har to på snart 2 år og 4 år senere i sommer så holder liksom med en til :p men vi lærer jo å leve med tanken på to om det blir det også, så klart!

Jeg er litt "redd" for tvillinger jeg og. Det er noe som er annerledes og livmoren føles veldig tung allerede og føler ett trykk når jeg ligger på rygg, som om livmoren presser på. Har også, ekstremt sterke symptom og testat positivt flere dager før mens. Helt ærlig håper jeg på bare en da vi har to på snart 2 år og 4 år senere i sommer så holder liksom med en til :p men vi lærer jo å leve med tanken på to om det blir det også, så klart!
Helt enig :nailbiting:xsmile9

Liten oppdatering, tilfelle noen lurer på det samme: det var ikke tvillinger. Kun en, heldigvis :) Så da kan testen altså gå raskt fra «1-2» til «3+» :)

Jeg synes at jeg fikk 3+ alt for tidlig så jeg fikk time til TUL for å sjekke om jeg er lenger på vei en jeg tror.
Fikk positiv test 2 dager før IKM på kvelds urin. Og så en uke etter 3 +.
Men kan jo være to. Da tror jeg mannen hadde dødd. Da måtte vi ha fått au pair for å få dagene til å gå opp når han er vekke.

Ble litt stressa av denne tråden i troen om at det faktisk kunne være tvillinger. Så testet digital nå.
Synes det er vanskelig å vite hvor langt man er åå vei fordi jeg får 4+1 i den ene appen og 4+3 i den andre.

Men her er mine tester. Håper heldigvis ikke det er flere en én spire i magen nå

CD66443F-3F9A-441E-94BA-48DC55E9F5E4.jpeg

Back
Topp