kan det være to?

Friskiis

Blir kjent med forumet
Hørte i dag etter hjertelyd hjemme med doppleren min, har hørt hjertelyden tidligere også... Fant i dag hjertelyden på 2 forskjellige plasser. Noen som vet om d er vanlig eller om d kan være tvillinger?[:)]

hehe, er nesten litt skremmende med tanken på om det kan være 2:P

skal på ul nå på torsdag, så de ser det sikkert da[;)]

hehe:) eg ville blitt livredd! synes det er skummelt nok å skulle bli mamma til EIN unge, om det attpåtil hadde vert to... hoh;P Men det er vel med tvillinger som med kun ein unge; når ein venner seg til tanken så gleder ein seg berre:)

ja det er sant:) Har noe å tenke på til torsdag nå da:P har gledd meg utruli mye til ul, men nå både gleder og gruer jeg meg, spennende blir det:) Vet egentli ikke om det har gått helt opp til meg enda at jeg skal bli mamma i det hele tatt, så jeg hadde vel fått hjertestopp om jeg fikk vite at det ble 2:P  vi får vente i spenning:)

Så spennende, lykke til på torsdag[:D]

Mulig den ene lyden var morkaka, den andre ett forster :-)

ORIGINAL: Snickers

Mulig den ene lyden var morkaka, den andre ett forster :-)
Eller hjertelyd og din egen puls [8|]

ORIGINAL: Svartengel

Lykke til på torsdagen og ultralyd, dette blir spennende

Det er "to" hovedpulsårer i magen, kanskje du har truffet på de? Det gjorde jeg, og trodde det var hjertelyden [:-]
http://www.utdol.com/online/content/images/rheumpix/Aorta_anatomy.jpg

Fosteret har ennå god plass og beveger seg fra side til side, så kan hende at den bare flyttet mye på seg i det du sjekket. Hvis det er to, så er jo det artig da! [:D][:D]

Når fosteret fortsatt er så lite, så flytter det seg lett fra side til side, opp og ned og alt det der [;)]
Så det er nok sikkert bare det som har skjedd [:D]!! (vil jeg tippe... [8D])

Men kjempe artig om det faktisk er 2 da [;)] ! Må jo bare se det positive i det !! [:D]

Back
Topp