Kan det være spark ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg kjenner små dult under trusekanten, føles ut som små tak på en måte. Kan det være spark ?

Det kan det absolutt! :D Jeg kjenner små dunk innimellom, og det er ikke rutmisk som pulsen og ikke likt som luftsmerter - så da tenker jeg at det må være babyen :)

Det høres slik ut:) jeg kjente kun på sidene og nede ved skambeinet fram til i går:)

Det høres slik ut:) jeg kjente kun på sidene og nede ved skambeinet fram til i går:)
Samme her.. begynt å kjenne litt rett under navelen nå.. babyen sparker nok hardere nå, slik at det kjennes igjennom morkaka..! Evnt at morkaka har dratt seg litt oppover med livmoras vekst :-)

Så gøy at du kjenner sparkene nå :-) jeg må nok vente litt til før jeg kjenner noe som helst av bevegelser og spark siden jeg har morkaken forran.. er 20+3 nå så håper jo at det ikke blir så altfor lenge til og dette er min første :-)

Tror jeg og har kjent nå i ca 1,5 uke. Først var jeg veldig usikker og det kom med ca 2 dagers mellomrom. Men så har det komt hver dag og nå flere ganger dagen. Kjennes litt ut som svake pokes som kommer på innsiden av magen. Under navlen på midten og høyre side :-) utrulig kjekt :-D

Jeg har morkaken foran og kjenner henne hele tiden nå. Romsterer skikkelig rundt! På UL sa de at hun var superaktiv da!

Så gøy at du kjenner sparkene nå :-) jeg må nok vente litt til før jeg kjenner noe som helst av bevegelser og spark siden jeg har morkaken forran.. er 20+3 nå så håper jo at det ikke blir så altfor lenge til og dette er min første :-)
Jeg har også foran :) er 20+3 i dag. Så er nok like rundt hjørnet

Det er sikkert spark du kjenner! I starten synst jeg det føltes som små "dult" fra innsiden! Nå er det tydelige og sterke spark som av og til kan kjennes utenpå magen også :D

Synes det har kommet mer og mer denne uka, selv om jeg og har kjent det tidligere.. mest på sidene, men nå sparker han også der for morkaka skal ligge.. er 21+6 idag!

Høres veldig ut som spark ja :-)

Verdens herligste følelse

Jeg kjenner oftere og oftere sånne dult ved trusekanten og på sidene også :) Så koselig :)

Synes det har kommet mer og mer denne uka, selv om jeg og har kjent det tidligere.. mest på sidene, men nå sparker han også der for morkaka skal ligge.. er 21+6 idag!
Du er heldig! :-) Jeg har ikke kjent noen ting jeg og det er veldig kjedelig.. Da jeg var på oul så vi en veldig aktiv jente ihvertfall :-) Håper jeg får kjent noe bevegelser og spark snart for nå begynner jeg å bli veldig utålmodig..

Du er heldig! :-) Jeg har ikke kjent noen ting jeg og det er veldig kjedelig.. Da jeg var på oul så vi en veldig aktiv jente ihvertfall :-) Håper jeg får kjent noe bevegelser og spark snart for nå begynner jeg å bli veldig utålmodig..
Er nok forskjellig for alle.. men det kommer nok! ;-)

Ja det er nok det :-) blir bare litt missunelig på alle som kjenner bevegelser og spark når dem er i uke 20, men det kommer nok snart hos meg også :-)
Det skjønner jeg.. følte det samme med de som kjente det i uke 16 :-P

Ja jeg kjenner det over hele området opp til navlen nå! Kan se utpå magen når baby sparker også :-D

Back
Topp