Jeg kjenner små dult under trusekanten, føles ut som små tak på en måte. Kan det være spark ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. begynt å kjenne litt rett under navelen nå.. babyen sparker nok hardere nå, slik at det kjennes igjennom morkaka..! Evnt at morkaka har dratt seg litt oppover med livmoras vekstDet høres slik ut jeg kjente kun på sidene og nede ved skambeinet fram til i går
Jeg har også foran er 20+3 i dag. Så er nok like rundt hjørnetSå gøy at du kjenner sparkene nå jeg må nok vente litt til før jeg kjenner noe som helst av bevegelser og spark siden jeg har morkaken forran.. er 20+3 nå så håper jo at det ikke blir så altfor lenge til og dette er min første
Synes det har kommet mer og mer denne uka, selv om jeg og har kjent det tidligere.. mest på sidene, men nå sparker han også der for morkaka skal ligge.. er 21+6 idag!Så gøy at du kjenner sparkene nå jeg må nok vente litt til før jeg kjenner noe som helst av bevegelser og spark siden jeg har morkaken forran.. er 20+3 nå så håper jo at det ikke blir så altfor lenge til og dette er min første
Du er heldig! Jeg har ikke kjent noen ting jeg og det er veldig kjedelig.. Da jeg var på oul så vi en veldig aktiv jente ihvertfall Håper jeg får kjent noe bevegelser og spark snart for nå begynner jeg å bli veldig utålmodig..Synes det har kommet mer og mer denne uka, selv om jeg og har kjent det tidligere.. mest på sidene, men nå sparker han også der for morkaka skal ligge.. er 21+6 idag!
Er nok forskjellig for alle.. men det kommer nok! ;-)Du er heldig! Jeg har ikke kjent noen ting jeg og det er veldig kjedelig.. Da jeg var på oul så vi en veldig aktiv jente ihvertfall Håper jeg får kjent noe bevegelser og spark snart for nå begynner jeg å bli veldig utålmodig..
Ja det er nok det blir bare litt missunelig på alle som kjenner bevegelser og spark når dem er i uke 20, men det kommer nok snart hos meg ogsåEr nok forskjellig for alle.. men det kommer nok! ;-)
Det skjønner jeg.. følte det samme med de som kjente det i uke 16Ja det er nok det blir bare litt missunelig på alle som kjenner bevegelser og spark når dem er i uke 20, men det kommer nok snart hos meg også