Kan det være slimproppen?

førsteforsøk

Flørter med forumet
Hei :) Er 35+6 i dag, og det kommer litt blodslim, ikke mye. Kan dette være slimproppen, så tidlig?
 
Ja kan være slimproppen eller deler av den :)
 
Ja det trur jeg, min gikk for to uker siden. Jeg var da 35+1. Hadde rier i forkant da, men de stoppet opp :/
 
det kan det :) Hos noen går den over lengre tid. Dessverre så er ikke slimproppen en sikker indikasjon på nærstående fødsel, men man vet jo aldri :D
 
Høres ut som slimproppen og jeg ville varslet føden siden du ikke har passert 37+0
 
Har alle merket noe til denne slimproppen? Jeg er 39+5 i dag og jeg har ikke hatt noen tegn på at den er gått.
 
Har alle merket noe til denne slimproppen? Jeg er 39+5 i dag og jeg har ikke hatt noen tegn på at den er gått.

Er ikke alle som legger merke til den :) Jeg er 36+0 men har heller ikke sett noe til den:)
Kan komme i små mengder flere ganger òg :)
 
Har alle merket noe til denne slimproppen? Jeg er 39+5 i dag og jeg har ikke hatt noen tegn på at den er gått.
Så den aldri med første. I går tror jeg kanskje at den begynte å gå, men er fortsatt usikker på om det var den. Håper det. Leter etter alle tegn!:p
 
Så den aldri med første. I går tror jeg kanskje at den begynte å gå, men er fortsatt usikker på om det var den. Håper det. Leter etter alle tegn!:p

Jeg også leter etter alle tegn nå, har ikke hatt noe annet en litt nedpress og kynnere da:)
 
Her var jeg ikke i tvil om at det var den for å si det sånn... diger klump! :p
 
Back
Topp