Kan det være senebetennelse?

Skal ha ny behandling neste uke også, for å passe på at det gir seg.

Men av erfaring tar laseren det fort, men de gangene har det jo ikke satt seg så ille...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Bra det da :)
Da satser vi på at du snart er frisk igjen :D
 
Begynner å lure på om jeg egentlig har noe på jobb å gjøre i morgen jeg... Er jo minimalt jeg får gjort med denne armen som er sliten bare av å smøre ei brødskive :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Begynner å lure på om jeg egentlig har noe på jobb å gjøre i morgen jeg... Er jo minimalt jeg får gjort med denne armen som er sliten bare av å smøre ei brødskive :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Huff er det så ille :(
Nei da kan man fort bli mer et irritasjons moment for de andre der :(
 
Begynner å lure på om jeg egentlig har noe på jobb å gjøre i morgen jeg... Er jo minimalt jeg får gjort med denne armen som er sliten bare av å smøre ei brødskive :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Så kjedelig at det var betennelse. Jeg hadde nok blitt hjemme,slik at armen fikk hvilt. Det kan ta så lang tid før det går over om man ikke lar det hvile.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff er det så ille :(
Nei da kan man fort bli mer et irritasjons moment for de andre der :(
Altså, det er jo ikke håpløst, men kjenner jo at alt er mye mer tungvint og noe er umulig å gjøre.
Tenker også at det kan være lurt at armen får ro mens laseren får satt igang kroppens mekanismer til å lege seg selv.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Så kjedelig at det var betennelse. Jeg hadde nok blitt hjemme,slik at armen fikk hvilt. Det kan ta så lang tid før det går over om man ikke lar det hvile.


Sent from my iPad using BV Forum
Ja var det. Begynte å bli knuter i nakken og.
Vet jo at det tar litt tid før laseren får satt igang kroppen, så regner med at en dag til med ro vil gjøre susen.



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da har jeg snakka med styrer. Jeg fritas fra de tyngste tingene, bleieskift, på-avledning osv, sånn at jeg kan klare å være på jobb og gjøre andre ting. Man skal så langt det lar seg gjøre tilrettelegge for at arbeidstaker skal kunne være på jobb.

Og det er greit for meg :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da har jeg snakka med styrer. Jeg fritas fra de tyngste tingene, bleieskift, på-avledning osv, sånn at jeg kan klare å være på jobb og gjøre andre ting. Man skal så langt det lar seg gjøre tilrettelegge for at arbeidstaker skal kunne være på jobb.

Og det er greit for meg :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Bra det da :)
Satser på at du får gjort minst mulig på jobb imorgen da utenom å telle ungene ;)
 
Bra det da :)
Satser på at du får gjort minst mulig på jobb imorgen da utenom å telle ungene ;)
Ja vi får satse på en rolig dag :p

Vi er heldigvis godt bemanna i morra, vi er faktisk 5-6 stk på avdeling i morra, så skal være mulig at de andre tar det tyngste arbeidet ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja vi får satse på en rolig dag :p

Vi er heldigvis godt bemanna i morra, vi er faktisk 5-6 stk på avdeling i morra, så skal være mulig at de andre tar det tyngste arbeidet ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Oi det er da utrolig bra! :D
 
Ja vi er heldige tirsdag og torsdag ;-)
To av dem er integreringsressurs da ;-) Og en er student ;-) Så det er tre stk oppå grunnbemanningen ;-)
Så klager ikke ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Men det hjelper jo på ;)
 
Så kjedelig at det var senebetennelse da! Men håper armen blir fort bra :) God bedring!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Da har jeg snakka med styrer. Jeg fritas fra de tyngste tingene, bleieskift, på-avledning osv, sånn at jeg kan klare å være på jobb og gjøre andre ting. Man skal så langt det lar seg gjøre tilrettelegge for at arbeidstaker skal kunne være på jobb.

Og det er greit for meg :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Snill styrer som tilrettelegger for deg:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Snill styrer som tilrettelegger for deg:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja hun er veldig snill :-D
Og hun tar det opp på morgenmøtet med alle avdelingene også sånn at jeg slipper å gå rundt og si det til alle ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja hun er veldig snill :-D
Og hun tar det opp på morgenmøtet med alle avdelingene også sånn at jeg slipper å gå rundt og si det til alle ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så deilig da:D
Hun er nok glad hun får beholde deg på jobb!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hurra for laser :-D

Kjennes bedre ut i dag selv om den fortsatt er vond :-D
Gått greit på jobb og, men var flink og ikke løfta eller noe tungt ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp