Kan det være panikk!!!

Shionage

Flørter med forumet
Sitter nu i sofaen, det bør jeg ikke gjøre, jeg bør skrive på eksamen min, men har ikke ork i dag. men kjenner pluttselig at jeg bør gjøre noe, er ikke lenge til 1 mai og jeg har ingenting klart, og da mener jeg ingenting, skulle ha vaska klær og malt senga til babyen, men da bør æ heller skrive på oppgaven min, kjenne at tiden fra 25 mars til 1 mai blir veldig kort med å bli ferdig og jeg har med de to andre født for tidlig, så alt fra begynnelsen fra april og til mai kan han komme. nei får sitte litt til på nettet å surfe mens panikken her tar mæ :D

Tror det er helt normalt:). Det er vel det mange kaller for redebygging som du har begynt å kjenne på. Mor vil gjerne ha alt på plass før den lille kommer:). Selv sto jeg og vasket oppå kjøkkenskapene og ellers hele kjøkkenet når jeg var ganske så høygravid med første mann. Tror også jeg glemte at butikkene er oppe selv etter at babyen var født så han hadde nok av det meste:). Lykke til i tiden fremover og prøv og slapp av og nyt tiden:).

Er jo også ganske vanlig å komme på alt anna som skulle vert gjort når eksamen skal skrivast ;)

Sitter nu i sofaen, det bør jeg ikke gjøre, jeg bør skrive på eksamen min, men har ikke ork i dag. men kjenner pluttselig at jeg bør gjøre noe, er ikke lenge til 1 mai og jeg har ingenting klart, og da mener jeg ingenting, skulle ha vaska klær og malt senga til babyen, men da bør æ heller skrive på oppgaven min, kjenne at tiden fra 25 mars til 1 mai blir veldig kort med å bli ferdig og jeg har med de to andre født for tidlig, så alt fra begynnelsen fra april og til mai kan han komme. nei får sitte litt til på nettet å surfe mens panikken her tar mæ :D
Aldri hatt så ren leilighet som da jeg leste til eksamen. Tror akkurat det er ganske vanlig hehe. Men kjenner litt på den panikken i forhold til å ha alt klart. Jeg begynte igår. Alle sier jeg har så god tid, men 3 mnd går fooooort :-O :D

Ja tia går så alt for fort, syns hele svangerskapet har gått fort, kunne godt ha hatt ekstra 9 mnd med svangerskap kjennes det ut for øyeblikket.

Er jo også ganske vanlig å komme på alt anna som skulle vert gjort når eksamen skal skrivast ;)

Lærte engang at dette behovet som melder seg rett rundt eksamen til å gjøre alt annet, også kan ha en funksjon. Da jobber hjernen på en annen måte med det man har lest og man bearbeider stoffet selv om man ikke har det i de bevisste tankene. Så litt avkobling fra nilesingen og redebygge tendenser kan være sunt ;)

Hehe, her også er det oftere mye renere i huset når jeg har eksamensperiode ;) Har den leie tendensen til skippertakslesing/skriving! Og nå er det jo mye gøyere med innkjøp og planlegging til baby, så skjønner godt hva du mener :) Tenker du greier deg fint når tiden kommer og du får begynt på eksamen! Du trenger tross alt også annet i hverdagen enn eksamensstyr :)

Back
Topp