Kan det være noe?

mamma2010!

Glad i forumet
Når man får rier, kan det kjennes som om man må på toalettet, magen blir sten hard også forsvinner det, men kommer tilbake igjen. Pluss nedpress, og kjenner det i ryggen... Sitter på jobb på et utested og det er vondt[:'(]

det er ikke bare kynnere da? Har vannet gått? 

Nei, vannet har ikke gått.... Hmm... Og ble PLUTSELIG ( unnskyld detaljer ) løs i magen [&:]

Det KAN nærme seg noe da, men kan også være modning..
Prøv å ta tiden på dem å se om de kommer regelmessig og hvor lenge de varer..
Ordentlige rier kommer med jevne mellomrom og skal vare opp imot 1min fikk jeg beskjed om..[:D]

(ingen regel uten unntak da[;)])

Hmm... Sitter her å er karaoke/dj å holder på å dævve sånn ca noen ganger her! [&:] Håpe det holder seg "bare" sånn til jeg er ferdig!

Uff! hehe... hørtes ikke mye godt ut.

Mener at jm sa til meg at så lenge du kan snakke mens du har disse rienne/kynnerene så er det ingen fare..
du vil fort merke når de tar seg opp å blir skikkelige... tro meg! Hehe..[:)]

hmm.. oki[:)] Nei, ikke noe godt i det hele tatt :( Har vaska ned hele leiligheten i dag etter at vi flytta å greier nå uka som var.. Hmm... Syns jeg har hørt noe sted at det er vanlig å få løs mage når ting skjer også?

kan berolige deg med at eg har gått med løs mage i 1,5 uke no.. mye vonde kynnere, nedpress osv.. e enda ikkje skjedd noe.. du MERKER om det e rier for å si det sånn[8D] då e det ikkje sånn at du lurer og må spørre, då VET du det[8D]
så e nok bare kroppen som jobber litt ekstra i dag, eller du e i modningsfasen.. ikkje noe farlig[:)]

Ting KAN være på gang når man er løs i magen, men det er ikke noe fasit svar. Jeg har løs mage, kvalm, masse nedpress, sterke kynnere som kjennes i ryggen og formen er ikke på topp. Men slik har det nå vært i over ei uke, og ingenting har skjedd her. Så tror nok det bare er modning på gang ;)

Man vet jo aldri, men du merker nok når det er ordentlige rier som er på gang.

Jeg har oxo vært løs i magen i lang tid nå :S
Åsså vondt i ryggen, å sånn nedpress på ynskyld detaljer, men vaginaen om det høres fint ut :P

Hva da ? det jeg har ? ? [:-]

Jeg har hatt det sånn som deg mamma2010! i noen dager nå. Dårlig i magen, nedpress, går ellers mye mer på do og tisser, vonde kynnere/maserier og vondt i ryggen og nedover lårene. Er ikke mye igjen av den tappen min nå[;)] 

uff. Har det sånn innimellom jeg også.
Jeg er jo førstegangsfødene så vet ikke hvordan veer kjennes ut, men jordmor på sykehuset sa at man ofte ikke merket om man måtte tisse mens man hadde veer så de må ofte minne den gravide på å prøve å tisse litt innimellom[8D]

Når jeg har kynnere må jeg alltid tisse nesten[:D]

Håper det blir bedre da[;)]
Jeg hadde skikkelig løs mage igår. Har ikke måttet på do igjen etter det da, bortsett fra å tisse[8D] Jeg fikk skikkelig tømt meg kan man si...

Back
Topp