Kan det være noe på gang?

Mammacile

Mammacile
39+0 idag. Har sovet dårlig i natt, og når jeg sto opp kl.6 gikk slimproppen. I 08.30 tiden begynte murringer/korte smertetak i nedre del av magen og i ryggen. Veldig korte tak, som kommer med 5-15 min mellomrom, uavhengig av om jeg slapper av eller beveger meg. Snuppa i magen beveger seg også annerledes enn hun pleier, og ligger rett vei til en forandring (pleier snu seg til skråleie på morgenen). Det bare kjennes ut som nooe er annerledes idag. Er det lov å håpe at noe er på gang? :p Eller kanskje jeg bare lurer meg selv fordi jeg er utålmodig...:rolleyes: 10 dager til termin.

Så gøy :D JEG Å VIL FØDE, NÅÅÅ!!

Hoho kjenner jeg er SPENT:p Har hatt det jeg innbiller meg er rieaktivitet med 5-14 minutters mellomrom hele formiddagen, hver med varighet på 25-45 sekund. De siste 5 takene nå med 6-7 minutters mellomrom. Kjennes ikke ut som kynnere, for kommer med relativt faste intervaller og uavhengig av hva jeg gjør. Mer som sterke menstrusjonssmerter og korsryggsmerter som kommer støtvis - stiger i intensitet - og så forsvinner. Er rastløs og har masse energi til tross for lite søvn :joyful: Har stekt lapper, støvsugt, vasket klær og redd opp senger. Tenkte å gå meg en tur nå for å se om det setter fart på ting :D Leste at "latensfasen" av fødselen kan ta 8-20 timer (eller mer), og føler litt det er der jeg befinner meg... Mannen synes vesla kan vente til helgen med å komme, for han har så mye han skulle ha gjort denne uken. Men jeg er klar for å møte lille magetrollet:rolleyes:

Ååå, så spennende! Heier på deg :D Lykke til!!

Heia magetrollet:D hehe
Sååå spennende at det skjer noe rundt omkring

Nå virker det som om det går fremover her :p Siste 1,5 timen har alle sammentrekningene hatt 4-6 min mellomrom, og vart i 45 sek-1 min, samt økt i intensitet. Godt mulig det blir sykehustur i natt :D *pakker ferdig bagen*

Tusen takk for lykkeønskninger damer, dette er sinnsykt spennende:D

Nå virker det som om det går fremover her :p Siste 1,5 timen har alle sammentrekningene hatt 4-6 min mellomrom, og vart i 45 sek-1 min, samt økt i intensitet. Godt mulig det blir sykehustur i natt :D *pakker ferdig bagen*

Spennende!!! Masse lykke til :)

Masse lykke til. Håper neste oppdatering blir med baby♡

Så spennende!!! Lykke til! :D

Masse lykke til :)

Back
Topp