Kan det være noe på gang her??oppdatert

Godt å høre! Babyen har det jo tross alt best inni magen litt til...håper kynnerene gir seg og du får hvile og slappe av.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

ja det er sant, så er glad det ikke ble noe fødsel..føler meg ikke klar for det heller..men alikevell føler jeg litt skuffelse..slemt å si,men har hatt mye vondt i dette svangerskapet så er litt sliten nå.Men 7 uker igjen så det nærmer seg hvertfall:)

Håper du får en rolig natt. Forstår skuffelsen din, men alikevel til det beste at han ikke kommer i dag. Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

ja det er sant, så er glad det ikke ble noe fødsel..føler meg ikke klar for det heller..men alikevell føler jeg litt skuffelse..slemt å si,men har hatt mye vondt i dette svangerskapet så er litt sliten nå.Men 7 uker igjen så det nærmer seg hvertfall:)
Føler med deg! Er også veldig sliten og lei av alt ubehaget og smertene. Hadde en dag da jeg lurte på om noe skulle skje. Fikk enormt vondt i magen hvert 2-3.minutt, ble helt ør og tåket i hode slik at jeg trodde jeg skulle besvime. Jeg satt meg på do i håp om det skulle være min verste diaré ever! Men ingenting skjedde. Heldigvis så stoppet smertene opp etter ca en halvtime, noe som føltes ut som en evighet! Vet ikke hva det var, men har heldigvis ikke opplevddet dette igjen :)
Vet ikke hvordan jeg skal klare fødselen hvis den skal føles slik ut da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff fødselen trodde jeg aldri jeg skulle klare, den bare skjer, man er bare tilstede! :) de vondeste kynnere jeg har nå, er ikke i nærheten av hva som venter! Det er bare å forberede seg på at det er det verste å vondeste smerten du kommer til å oppleve, så kanskje det går lettere? Jeg har denne taktikken, håper på å bli positivt overaska! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff fødselen trodde jeg aldri jeg skulle klare, den bare skjer, man er bare tilstede! :) de vondeste kynnere jeg har nå, er ikke i nærheten av hva som venter! Det er bare å forberede seg på at det er det verste å vondeste smerten du kommer til å oppleve, så kanskje det går lettere? Jeg har denne taktikken, håper på å bli positivt overaska! ;)

ja jeg har født før så jeg vet hva jeg går til:)

Ja, jeg synest nesten det er verre denne gangen, for nå vet jeg hva som venter, det gjor jeg ikke sist :)

Back
Topp