sandra 22
Gift med forumet
Å fy søren for en natt,sovnet i går kveld rundt 22.00...Våkner kl.02.00 med kjempe vondt i magen,jeg begynner og telle hvor lang tid det varer og de varer i over 1 min..jeg tenker det er rier? De kommer og kommer og lar meg ikke få puste,jeg husker hvor grusomt dette var fra forrige fødsel..
jeg kaster opp og legger meg ned på badegulvet da jeg kjenner jeg må gå på do(diare)sorry
Å herregud for noen smerter,men jeg vet ikke om det er noe omgangsyke jeg har fått eller om jeg skal ringe føden??
Oppkast+diare var bare 1 gang så jeg kan ikke skjønne det er omgangsyke?
Jeg tar en lang dusj i varmt vann og prøver og legge meg for smerten har tatt av ganske mye.
Lillebror i magen er helt vill og magen vrenger seg i alle varianter..
Dette ga seg rundt 5 i natt, å nå har jeg sånn små vondt og er redd egentlig..føler ikke for å ringe føden for smerten er ikke sånn kjempe vond nå, bare mye murring..
skal jeg bare se an hvordan det blir utover dagen,hva hadde dere gjort?
Kansje lillebror vil komme ut på pappas 40 års dag i dag?
jeg kaster opp og legger meg ned på badegulvet da jeg kjenner jeg må gå på do(diare)sorry
Å herregud for noen smerter,men jeg vet ikke om det er noe omgangsyke jeg har fått eller om jeg skal ringe føden??
Oppkast+diare var bare 1 gang så jeg kan ikke skjønne det er omgangsyke?
Jeg tar en lang dusj i varmt vann og prøver og legge meg for smerten har tatt av ganske mye.
Lillebror i magen er helt vill og magen vrenger seg i alle varianter..
Dette ga seg rundt 5 i natt, å nå har jeg sånn små vondt og er redd egentlig..føler ikke for å ringe føden for smerten er ikke sånn kjempe vond nå, bare mye murring..
skal jeg bare se an hvordan det blir utover dagen,hva hadde dere gjort?
Kansje lillebror vil komme ut på pappas 40 års dag i dag?