Kan det være noe på gang her??oppdatert

sandra 22

Gift med forumet
Å fy søren for en natt,sovnet i går kveld rundt 22.00...Våkner kl.02.00 med kjempe vondt i magen,jeg begynner og telle hvor lang tid det varer og de varer i over 1 min..jeg tenker det er rier? De kommer og kommer og lar meg ikke få puste,jeg husker hvor grusomt dette var fra forrige fødsel..

jeg kaster opp og legger meg ned på badegulvet da jeg kjenner jeg må gå på do(diare)sorry:(
Å herregud for noen smerter,men jeg vet ikke om det er noe omgangsyke jeg har fått eller om jeg skal ringe føden??

Oppkast+diare var bare 1 gang så jeg kan ikke skjønne det er omgangsyke?
Jeg tar en lang dusj i varmt vann og prøver og legge meg for smerten har tatt av ganske mye.
Lillebror i magen er helt vill og magen vrenger seg i alle varianter..

Dette ga seg rundt 5 i natt, å nå har jeg sånn små vondt og er redd egentlig..føler ikke for å ringe føden for smerten er ikke sånn kjempe vond nå, bare mye murring..
skal jeg bare se an hvordan det blir utover dagen,hva hadde dere gjort?

Kansje lillebror vil komme ut på pappas 40 års dag i dag:)?

Å fy søren for en natt,sovnet i går kveld rundt 22.00...Våkner kl.02.00 med kjempe vondt i magen,jeg begynner og telle hvor lang tid det varer og de varer i over 1 min..jeg tenker det er rier? De kommer og kommer og lar meg ikke få puste,jeg husker hvor grusomt dette var fra forrige fødsel..

jeg kaster opp og legger meg ned på badegulvet da jeg kjenner jeg må gå på do(diare)sorry:(
Å herregud for noen smerter,men jeg vet ikke om det er noe omgangsyke jeg har fått eller om jeg skal ringe føden??

Oppkast+diare var bare 1 gang så jeg kan ikke skjønne det er omgangsyke?
Jeg tar en lang dusj i varmt vann og prøver og legge meg for smerten har tatt av ganske mye.
Lillebror i magen er helt vill og magen vrenger seg i alle varianter..

Dette ga seg rundt 5 i natt, å nå har jeg sånn små vondt og er redd egentlig..føler ikke for å ringe føden for smerten er ikke sånn kjempe vond nå, bare mye murring..
skal jeg bare se an hvordan det blir utover dagen,hva hadde dere gjort?

Kansje lillebror vil komme ut på pappas 40 års dag i dag:)?
Ville kanskje ringt føden og bare forklart hvordan natten var og hva du gjør videre.
Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite :)

Ja,ring føden så får du slappet avsååå spennende!!når har du termin?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nårtid har du termin da? Jeg hadde nok i allefall ringt til føden for å høre hva jeg skulle gjort. Om det er fødsel, og for tidlig så vil de kansje prøve å stoppe den.. :)

har tatt seg opp litt nå, kommer med jevne mellomrom så når venter jeg bare på mannen skal komme fra jobben så vi får reist på sykehuset..
Bagen er ikke pakket, jeg er livredd, vondt å alt er skummelt..7 uker til termin så jeg vet ikke hva de gjør da jeg?

har tatt seg opp litt nå, kommer med jevne mellomrom så når venter jeg bare på mannen skal komme fra jobben så vi får reist på sykehuset..
Bagen er ikke pakket, jeg er livredd, vondt å alt er skummelt..7 uker til termin så jeg vet ikke hva de gjør da jeg?
Om det er rier, tror jeg ikke de stopper det i alle fall. Lykke til!!! Spennende! Kommer til å gå bra dette! 7 uker før er ikke farlig, tenker meg lillebror bare er utålmodig og vil ut til dere for å hilse på. Han orker ikke vente lenger <3 :-)

Masse lykke til :) de vil nok prøve å holde han inne, du har vel igjen noen dager til uke 34. De vil uansett gjøre det som er best for deg og den lille. Krysser fingre for dere og hold oss oppdatert <3

Masse lykke til :) de vil nok prøve å holde han inne, du har vel igjen noen dager til uke 34. De vil uansett gjøre det som er best for deg og den lille. Krysser fingre for dere og hold oss oppdatert <3

Vil de virkelig prøve det 7 uker før? Det var jeg ikke klar over .. Sandra22, da var mitt svar feilaktig i tilfelle .. Sorry

Vil de virkelig prøve det 7 uker før? Det var jeg ikke klar over .. Sandra22, da var mitt svar feilaktig i tilfelle .. Sorry
Ikke sikkert altså. De vil nok ta alle mulige undersøkelser og vurdere hva som er best for liten og stor :) har lest om flere som blir bremset i prosessen hvis ikke reine har ført frem stort. Kanskje kommer den første maiprinsen? 7 uker før går uansett fint :)

Ikke sikkert altså. De vil nok ta alle mulige undersøkelser og vurdere hva som er best for liten og stor :) har lest om flere som blir bremset i prosessen hvis ikke reine har ført frem stort. Kanskje kommer den første maiprinsen? 7 uker før går uansett fint :)

Jeg trodde det var uke 33 som var "Grensen" for om de stoppet eller ikke, men uasnett ja, så er det ikke farlig. Han er nopk litt liten, men det vil nok gå utrolig fint! :-)

Gleder meg til å høre enden av historien .. <3

Åj, lykke til<3 Håper alt går bra uansett hvordan:-)

Jeg trodde det var uke 33 som var "Grensen" for om de stoppet eller ikke, men uasnett ja, så er det ikke farlig. Han er nopk litt liten, men det vil nok gå utrolig fint! :-)

Gleder meg til å høre enden av historien .. <3
Vi er nok enige- det er fullgått 33 uker :) Altså 33+6/34+0 :) sjelden de stopper fødsel etter denne uken, men uken førut aner jeg ikke.

Masse lykke til. :)

Spent!! Lykke til:)

hallo damer...falsk alarm her hos oss, har kynnere med 5 min mellomrom men de blir ikke sterkere..Har tatt innvendig ul. og der var livmortappen lukket og 4 cm.så ikke moden.
så jeg får bare vente og se åssen ting utarter seg..men utrolig slitsom dag\natt..Håper det gir seg i løpet av kvelden nå så jeg får sove i natt;)
Skuffet men likevell glad jeg slapp fødsel i dag:)

Godt å høre! Babyen har det jo tross alt best inni magen litt til...håper kynnerene gir seg og du får hvile og slappe av.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp