Kan det være bekkenløsning?

Aprikosblomst

Elsker forumet
Har vondt i hofta, og smerten går (stikker meg) helt ned til lysken. Det er ubehagelig å gå/bevege seg. Kjenner det også litt om jeg sitter, men ikke mye :)

Det kan jo også være at det strekker seg og vokser inni der og at det er derfor det gjør litt vondt, men jeg aner ikke. Hvordan er bekkenløsning?

Enten løsning eller låsning. Høres likt ut som det jeg sliter med når jeg har hatt mye å gjøre på jobb...Eller hvis jeg har gått mye på betong..Utrolig slitsomt! Uten behandling vil det i allefall ikke bli bedre....:-/ Gikk ikke til
noen behandling sist og greide knapt å ta på meg sokker og benklær på slutten...

Huff.. Har heldigvis henvisning tl fysio så får dra dit å se hva de gjør med det. Ekkelt å gå rundt slik :o

Samme her. Ikke godt med bekkenløsning :(

Bekkenløsning er ikke noe kjekt. Sliter også med det. Synes det hjelper med trening i varmebasseng + litt tøying og massasje hos manuellterapeut. Kanogså anbefale sko med god demping om du må gå mye på betonggulv. Ta heis i stedet for trapper om mulig og unngå sideveisbevegelser.

Back
Topp