Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har smerter helt nederst fra korsryggen og strålende ned til rumpa/låra. Er spesielt når jeg sitter og når jeg går rundt. Kan det være begynnende bekkenløsning? Dette er begge sider men spesielt høyre. Er så vondt
Ja, det kan høres ut som bekkenløsning. Det er litt forskjellig fra person til person hvor i bekkenet det sitter. Jeg kjenner det også i korsryggen/halebeinet og det blir ofte verre når jeg tråkker på høyre bein. Blir helt klart verre når jeg har stått og gått mye i løpet av en dag...
Har det helt likens bare at venstre side er mer plaga enn høyre. Hvis jeg ligger lenge på siden så får jeg vondt i hofta. snakka med en kiropraktor som mente det kunne være bekkenlåsning. Har blitt litt bedre nå som jeg har funnet en stilling der hofta får avlastning
Høres sånn ut... Kan være begge sider og kan være på en side. Jeg har på begge, men verst på v.side, stråler nedover v.ben.
Man kan ha vondt over hele bekkenet. Jeg har vondt på sidene, under ved tissen, lysken, korsryggen, halebeinet, inni hver side av rompa/inni rompe"ballene" og nedover venstre beinet.
Mest sannsynlig er det bekkenLÅSNING du har. Ofte forveksles det med bekkenløsning, noe som er dumt, da det faktisk er mulig å få gjort noe med en låsning. Oppsøk kiropraktor og få han/hun til å knekke opp for deg. Da blir det med en gang mye bedre å eksistere