Kan det henda at

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
me endelig har lykkast?? Har følt meg litt sånn smårar i fleire dagar no, men i dag tar kaka. Blir sånn veldig plutselig veldig sliten og i dag har eg ikkje gjort så veldig masse at eg skulle ha slitt meg ut på det;) Og så føler eg at eg kokar, særlig inne i håvet mitt. Er 23 grader her i ståva no og eg som har gått med ullkle underst heilt til no har måtta kle av meg og sit i tynn bukse og berre t-skjorte no. Til vanlig er likssom komforttemperaturen inne gjerne 24-25 grader for meg og då er eg bedre kledd enn i dag;) Når eg var ute å køyrde bil før i dag (var ein tur til syster mi) måtte eg køyra med vinduet litt nere for å føla at eg fekk nok luft;) Måtte og gå rett å legga meg å kvile ein times tid når eg kom heim i 18.30-tida. Håpe, håpe, krysse, krysse for at vår tur er komt no! :binkybaby :binkybaby :binkybaby

Satser på dere lykkes denne gangen :) Har du testet? Jeg testet negativ i dag, testdag i morgen.. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre og bein for positiv test :)

Eg testa positivt på billigstrimmel i går, men fryktar at litt hcg frå halv el.sprøyte satt 30/4 fortsatt då kunne henga i. Skal teste onsdag igjen her no. Kjedlig at du testa negativt! Bedre lykke i morgon! Kan jo plutselig ha endra seg til då.

Lov å håpe :P Jeg satt inn 25 jeg også :) Syns jeg kan huske at dine var finere delt enn mine (haha, det var også noe å sammenligne!). Håper på positiv på onsdag da, og at det ikke var el.sprøyta som spilte et puss :)

mine var 8-delt og 10-delt ved innsett. Takk, takk får håpe på det beste ja:)

Krysser alt jeg har!

krysser,krysser,krysser :dance011

Jaaa, håper virkelig det er din tur nå! Gurimalla så spennende ;) Heier på deg :)

Så spennende ;) når eg testa positivt så fekk eg beskjed om at sprøyta var ute etter 7 dager sa hausken eg tok også hcg i tillegg;) er hundre prosent sikker på at det var det som hjalp oss ;)masse lykke til;)

jeg også ;)

Positiv cb digital og to forskjellige billigtestar i dag:) Yeah!

Back
Topp