Kan dere

Tusen takk for trøstende ord. Det hjelper mye.

Men sjekket nå om det var noen ledige fastlegen her. Ikke en enste lege er ledig utenom han jeg har. Skikkelig irriterende. Skjønner det jo da en av legene i kommunen har dødd. Men veit ikke hva jeg skal gjøre nå. Flytte kanskje? Får ikke med mannen da men.
Har du lov å velge lege i en annen kommune?

Det er helt utrolig at du/skal møte så mye motstand. Jeg hadde eksplodert på legekontoret eller legevakta. Ærligtalt!! Detter er horribelt!

Var ho helsesøster på kontroll i dag. Snakka litt om syke barn og da da ho at vi kjente vårt barn og om vi mente noe var galt så måtte vi ikke gi oss...

Så heilt utrolig det du har opplevd! Men veldig bra du tar tak i det :-)

Var ho helsesøster på kontroll i dag. Snakka litt om syke barn og da da ho at vi kjente vårt barn og om vi mente noe var galt så måtte vi ikke gi oss...

Så heilt utrolig det du har opplevd! Men veldig bra du tar tak i det :-)
Desverre er det lite tak i helsesøster her. De har jo en barnevernskvote å fylle, så er der minst mulig.

Desverre er det lite tak i helsesøster her. De har jo en barnevernskvote å fylle, så er der minst mulig.

Mente ikke du skulle gå der mer men at mi HS sa en ikke skal gi seg om en mener babyen feiler noe fordi en selv kjenner babyen best... Ingen babyer er like...

Back
Topp