kan dere

Alvepike

Elsker forumet
kan dere snu ryggen til et sekund når ungene er på lekematta si??det kan ikke jeg [&:]. HUn kan rulle begge veier og har skjønt at NÅ kan hun komme dit hun vil .
Skjønte ikke hvor greit jeg hadde det før da hun bare lå der jeg la henne [8D]...

Ja, det kan jeg.
Hender han ruller over på ryggen når han ligger på magen, men
da kommer han bare ut på gulvet....og det gjør jo ikke noe.
Ruller ikke helt rundt enda.
Fra rygg til mage kan han også, men gidder ikke lengre...ligger
heller bare å "klager". 

Det kan jeg. Leon ruller ingen veier, men legger jeg ham på magen prøver han alt han kan å komme fremover..

Han her er heilt villstyring. Rulle seg dit han skal.
Men har leiketeppet på golvet, så da får han berre rulle så langt han vil. Tar ikkje lange tida før han roper på mammaen, hardt og kaldt på golvet[:D]

Ja jeg kan det. Hun ruller dit hun vil og det er helt greit for meg. Passer på at det ikke er noe småting i nærheten hun kan få i halsen.

kan også gå ifra; hvis han ligger på ryggen. hender at han ruller over på magen, men det har nå gått greit til nå. skal jeg være borte noen minutter, så binder jeg han somregel fast i vippestolen. for sikkerhets skyld

ORIGINAL: Munemor

Han her er heilt villstyring. Rulle seg dit han skal.
Men har leiketeppet på golvet, så da får han berre rulle så langt han vil. Tar ikkje lange tida før han roper på mammaen, hardt og kaldt på golvet[:D]

sign[;)] 

Back
Topp