Kan dere merke eggløsningen?

lillesnuppen

Forelsket i forumet
Kan dere merke når dere har eggløsning?
etter jeg fødte har jeg fått så sterke smerter under eggløsningen[&o]
det gjør sinnsykt vondt når det først står på.. kan nesten mine om rier[:'(]
er helt støl i underlivet i mange dager også. Kunne aldri kjenne dette før jeg ble gravid. Men veldig greit å vite når man har eggløsning da[:)] så noe positivt er det jo.

Aner ikke hva jeg kjenner, men vet bare det er så sykt vondt, kjennes ut som rier, å de er sterke altså! Til meg varer disse smertene i 3 uker, før mensen, under mensen og etter mensen. Så har 1 uke opphold før det kommer igjen!
Dette skjedde etter jeg satte inn spiral, å jeg vurderer og ta den ut! AU [&o]

Ja, kjenner smertene under eggløsning, og ca 1 uke etter...

kan merke 3-4 dager før mensen kommer at den er snart på tur..

symtomer:
oppblåst
begynner å få vondt i korsryggen
må ha sjokolade :)

Har ikke problemer med det nå ([8D]), men hadde kjempevondt mellom svangerskapene![&o]
Måtte ta meg en paracet og legge meg nedpå [8|] Du kan kanskje prøve magnesiumtabeletter! De kan hjelpe på smertene og fåes kjøpt på apotek [:)]

Jupp, det kan jeg. Det er nesten som at slimproppen kommer på nytt et par dager og jeg har lette smerter. Når jeg har mensen derimot, da er det som å ha sterke rier. Jeg tar smertestillende mot menssmerter jeg nå, ellers hadde de bare kunne trappa meg i et hull i jorda [8|]

Jeg kjente godt når det var eggløsning før graviditeten. Så det var null problem å vite når man skulle lage barn hvertfall[&:] men ikke så tydelig nå lenger.. Litt dumt da, med tanke på produksjon av nr to..

Aldri kjent noenting, verken mensen eller eggløsning.

Back
Topp