lille iskaffe
Forumet er livet
Må barefortelle dere litt: Snuppa har vært MYE syk etter hun begynte i barnehagen. MYe streptokokker, luftveisinnfeksjoner, øreetennelser osv.Vi har da fått penciling mot dette. For 1 mnd siden fikk hun streptokokker (for 2 gang), fikk pencilin og hun ble bra. Gikk 1 mnd, og nå på onsdag hadde hun 39.8 i feber igjen. Reiste til legen på fredag. HUn hadde da klaget på at bleien satt vondt osv så jeg trodde kanskje det kunne være urinveisinfeksjon, så jeg skulle prøve å få urinprøve av henne(hun ville ikke ha de klistreposene på seg nei[&:])men fikk ikke til. Legen tok halsprøve og målte CRP. Crp fikk jeg ikke vite hvor høy var(glemte å spørre) også slo hun litt ut på streptokokker så vi fikk en pencilin som virkelig skulle ta knekken på dette og at da var det ikke urinveisinfeksjon fikk jeg beskjed om. Har nå gått på den siden fredag og feberen er i allefall borte. Hoster like ens.Så i dag fikk jeg det for meg at vi skulle til homeopat, fikk time i dag. Han som er homeopat her har vært lege og går for å være flink. Han tok seg god tid til snuppa. Hun har vært så mye hos legen så hun vræler fra vi blir ropt opp til vi går igjen. Hun gråt ikke i det hele tatt.Fikk holde stetoskopet osv. Men han sjekket ørene: væske i begge ørene som gjør at hun kanskje hører litt dårlig nå. (dette har jeg spurt legen om fordi hun sier mye HÆ? da vi snakker til henne, men de har ment hun er i en hæ? periode???), surklete i brystet, og urinveisinfeksjon[:@] Han lyste i halsen og han syns ikke den var så ille. Jeg trodde man måtte ha pencilin for at streptokokker skulle gå bort, men der er ikke tilfelle[&:]
Så vi skal tenke litt på det til i morgen og prøve noe som skulle bygge opp immunforsvaret hennes, ordne ørene og halsen og self urinveisinfeksjonen.Syns det er verdt et forsøk.
Så vi skal tenke litt på det til i morgen og prøve noe som skulle bygge opp immunforsvaret hennes, ordne ørene og halsen og self urinveisinfeksjonen.Syns det er verdt et forsøk.
Homeopat er verdt et førsøk ja! Homeopat har hjelpet meg og søstern min masse! Med forskjellige ting..