kan dere lese dette?synspunkter?

lille iskaffe

Forumet er livet
Må barefortelle dere litt: Snuppa har vært MYE syk etter hun begynte i barnehagen. MYe streptokokker, luftveisinnfeksjoner, øreetennelser osv.Vi har da fått penciling mot dette. For 1 mnd siden fikk hun streptokokker (for 2 gang), fikk pencilin og hun ble bra. Gikk 1 mnd, og nå på onsdag hadde hun 39.8 i feber igjen. Reiste til legen på fredag. HUn  hadde da klaget på at bleien satt vondt osv så jeg trodde kanskje det kunne være urinveisinfeksjon, så jeg skulle prøve å få urinprøve av henne(hun ville ikke ha de klistreposene på seg nei[&:])men fikk ikke til. Legen tok halsprøve og målte CRP. Crp fikk jeg ikke vite hvor høy var(glemte å spørre) også slo hun litt ut på streptokokker så vi fikk en pencilin som virkelig skulle ta knekken på dette og at da var det ikke urinveisinfeksjon fikk jeg beskjed om. Har nå gått på den siden fredag og feberen er i allefall borte. Hoster like ens.Så i dag fikk jeg det for meg at vi skulle til homeopat, fikk time i dag. Han som er homeopat her har vært lege og går for å være flink. Han tok seg god tid til snuppa. Hun har vært så mye hos legen så hun vræler fra vi blir ropt opp til vi går igjen. Hun gråt ikke i det hele tatt.Fikk holde stetoskopet osv. Men han sjekket ørene: væske i begge ørene som gjør at hun kanskje hører litt dårlig nå. (dette har jeg spurt legen om fordi hun sier mye HÆ? da vi snakker til henne, men de har ment hun er i en hæ? periode???), surklete i brystet, og urinveisinfeksjon[:@] Han lyste i halsen og han syns ikke den var så ille. Jeg trodde man måtte ha pencilin for at streptokokker skulle gå bort, men der er ikke tilfelle[&:]

Så vi skal tenke litt på det til i morgen og prøve noe som skulle bygge opp immunforsvaret hennes, ordne ørene og halsen og self urinveisinfeksjonen.Syns det er verdt et forsøk.

ORIGINAL: RedElf

Høres ut som en god ide. Det skader jo aldri å prøve litt forskjellige metoder. En ting er hvertfall sikkert og det er at det ikke er bra med for mye penicilin.
Lykke til og håper det funker for dere da [:)]

nei, det er ikke bra med for mye. Dumt å bli immun mot det hvis det virkelig trengs en gang.

Homeopat er verdt et førsøk ja! Homeopat har hjelpet meg og søstern min masse! Med forskjellige ting..
Og mye pencilin er hvertfall ikke bra.

Lykke til! Håper hun blir frisk snart.

dytt

Hadde nok tatt ferdig den kuren hun har begynt på. Kan jo hende den har dempet en del symptomer, Som f.eks halsen. Så begynt med homeopatens opplegg etterpå. Uansett, lykke til og god bedring.

veit ikke helt om vi skal slutte med pencilinen og bare gå på de homeopat medisinene da. Han sa at det var self opp til oss om vi ville gå den pencilinen ut, halvere eller slutte helt[&:]
Hun har igjen 4 dager da.Skulle gå på den i 8 dager. Den hun går på er dulacin (5 ml 4 ganger daglig)..Hun blir skikkelig dårlig i magen av den og brekker seg mye.

Jeg anbefaler absolutt homeopat!!! Sønnen min var akkurat sånn som datteren din. Til slutt gadd jeg ikke mer, og tok kontakt med Din Klinikk på Strømmen.

Hvis jeg trenger påfyll av medisiner ringer jeg hu dama også sender hu til meg. For hver time ho henne koster nesten 500 kr. Så så lenge jeg vet hvilke medisiner han trenger holder det for oss.

Gutten er jo blitt et nytt menneske! Vet ikke hva jeg hadde gjort ellers.

Det er ihvertfall verdt et forsøk.

Ønsker dere lykke til![:)]

Jeg har brukt homeopatmedisiner i mange år til barna mine og har bare positivt å si om det. Anbefaler virkelig naturmedisiner på det sterkeste!

Kollik, brystbetennelser, ørebetennelser, atopisk eksem, allergi og luftveisproblemer har blitt kurert kjapt med slike medisiner.

Minsten her har aldri trengt pencillin og hun er over 3 år og i tillegg går i bhg. Har et lager av medisin som jeg har kjøpt i råd med en dyktig homeopat, siden jeg har opparbeidet meg til å se hvilke medisiner vi trenger når vi/ungene blir syke. Akutte sykdommer forsvinner alltid iløpet av et par timer - 24 timer.

Gå til en dyktig homeopat som er medlem av Homeopaters landsforbund.. http://www.nhl.no/

God bedring til snuppa di og er det noe du lurer på så bare spør![:)]

Tror jeg hadde valgt kun homøopat medisinen jeg hvertfall. Håper hun blir skikkelig frisk snart, å ikke får igjen alle disse ekle sykdommene.

hm...snuppa er ikke syk nå...strålende blid, ingen tegn til streptokokker, sluttet med pencilinen 4 dager før vi skulle for å prøve homeopat medisiner

ORIGINAL: jonas mamma

lykke til med homeopat!de er flinke1;)men husk, har han gitt pennicillin for halsen hennes,kan det godt hende den tar knekken på uvi oxo,for flere typer av pennicillin kan brukes til mer enn en ting[:D]

den tar ikke den typen visst nok

Så det funker med homeopatmedisiner?

Veldig bra![:)] Alle er blide og fornøyde?

Back
Topp