Kan dere hjelpe?

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hei jenter!
Selv om jeg ikke hører til på dette forumet så lurte jeg på om dere opplevde veldig tidlig at de ømme brystene forsvant?

Er 4+3 i dag. I går forsvannt ømheten i brystene og jeg er urolig :( tok en clear blue i går som visste 2-3 uker da :)

Grunnen til at jeg er litt ekstra urolig er fordi for 3 mnd siden mistet jeg 4+2 og da forsvant også ømheten samme dag. MEN jeg tror det var en kjemisk for testene var veldig svakt positiv.
Denne gangene har de jo blitt sterke og sterkere.
Eneste de veldig ømme puppene som ikke er det lenger.
Har lest på forum at det er vanlig at brystene blir mindre ømme senere i svangerskapet. Men er det vanlig at det kan forsvinne så tidlig? De har forholdt seg ømme siden 1 uke før forventet mens. Er så engstelig. Skal ta en ny clearblue om en uke for å sjekke at det da står 3+ på den så lenge det går bra til da.
Har dere noen kloke og eller betryggende svar ang dette?!

Hvordan hadde dere selv tenkt/reagert? Mannen sier jeg må slappe av :)

Her har det gått opp og nes med puppene helt siden starten! Noen dager (sånn som i dag) er de helt normale, mens andre dager er det vondt å bevege seg.. Så det er nok normalt :)

Så jeg sier også at du skal slappe av :):)

Tror det er veldig vanlig at det varierer fra uke til uke og faktisk fra dag til dag og. Tror du kan slappe av ja. Det har vært litt sånn av og på for meg også, bare at jeg ikke kjente ømme bryster før i uke 7. Med forrige svangerskap hadde jeg sykt ømme bryster fra uke 4-5 og det varte ganske lenge, så dette varierer også fra svangerskap til svangerskap. Ingen er like!

Tusen takk for svar :) må prøve å slappe av ja... Syns bare det er så rart fra å være sykt ømme i 10 dager til nå 2 dager som ikke ett ørlite snev av ømhet :/

Det var mitt eneste tegn på noe unormalt ved IKM, null ømhet i puppene...så ble de ømme etterhvert, men ikke mye.. Nå er de det av og til på kvelden, men ikke hver dag.. :) slapp av og nyt det troika, jeg husker deg fra FS, gratulerer! Håper den sitter denne gangen <3

Mine pupper kan være ømme en dag og noen dager ikke ømme. Med førstemann var de ikke øm i hele tatt.

Det var mitt eneste tegn på noe unormalt ved IKM, null ømhet i puppene...så ble de ømme etterhvert, men ikke mye.. Nå er de det av og til på kvelden, men ikke hver dag.. :) slapp av og nyt det troika, jeg husker deg fra FS, gratulerer! Håper den sitter denne gangen <3

Gjør du? :) tusen takk :) ja må bare slappe av... Har jo ikke skjedd noe annet skummelt :)

Tok en billig strimmel nå og den ble super sterk m en gang og er sterkere enn kontroll streken :) på mandag tok jeg en og da tok d mye lenger tid før den kom og var mye svakere enn nå :) men så har jo ømheten forsvunnet mellom dette og hcg nivået bruker vel ev tid på å synke?! Uff nei nå må jeg slutte å tenke å bekymre meg før jeg blir gal :(

Hei jenter!
Selv om jeg ikke hører til på dette forumet så lurte jeg på om dere opplevde veldig tidlig at de ømme brystene forsvant?

Er 4+3 i dag. I går forsvannt ømheten i brystene og jeg er urolig :( tok en clear blue i går som visste 2-3 uker da :)

Grunnen til at jeg er litt ekstra urolig er fordi for 3 mnd siden mistet jeg 4+2 og da forsvant også ømheten samme dag. MEN jeg tror det var en kjemisk for testene var veldig svakt positiv.
Denne gangene har de jo blitt sterke og sterkere.
Eneste de veldig ømme puppene som ikke er det lenger.
Har lest på forum at det er vanlig at brystene blir mindre ømme senere i svangerskapet. Men er det vanlig at det kan forsvinne så tidlig? De har forholdt seg ømme siden 1 uke før forventet mens. Er så engstelig. Skal ta en ny clearblue om en uke for å sjekke at det da står 3+ på den så lenge det går bra til da.
Har dere noen kloke og eller betryggende svar ang dette?!
D her e mitt 4 svangerskap å æ har aldri hatt ømme bryst.....:) Trur itj du ska værra bekymra æ,i hvert fall ikk når testan blir sterkar å sterkar :)

Bare ta det helt med ro :) Det er helt normalt at ømheten forsvinner innimellom. Jeg er først nå blitt litt øm i puppene. Bare litt stikking, ikke direkte vondt. Slik var det også med de andre to... Du kan slappe helt av!! Det er jo tross alt det beste for både deg og barnet. :smiley-angelic005:gen014 Nyt graviditeten!

Jeg kan være veldig øm noen dager, for så å ikke merke noe andre dager..:) Slapp av du og nyt at du er gravid, ikke bra å bekymre seg så mye:)

Ømheten er komt litt tbake i dag :) woho!! Har ganske ubehagelige bekkensmerter også. Hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap så kjenner det godt igjen... Syns det var veldig tidlig å få det da... Jaja :)

Jeg hadde helt sykt ømme bryster dagene etter jeg tok test. men når jeg var rundt 4+5 så ble de ikke ømme lenger, og ikke vært ømme siden. men var på ul om torsdagen å alt var helt fint for det!:)

Mine pupper hadde også en liten "pause" i å være ømme før det tok seg skikkelig opp igjen. Tipper det er helt normalt og at du kan senke skuldrene :)

Back
Topp