Kan dere hjelpe meg???

Huff jeg føler virkelig med deg Actrine og vet så alt for godt hvordan du har det[&o]
Har dessverre ikke noen flere vettuge råd som gir noe mer mening jeg heller[8|]
Her roa ting seg gradvis (les; veeeeldig gradvis) når han bikka året, og nå som han nærmer
seg to så hender det han sover hele natta gjennom[8|][;)] 

Jeg måtte kapitulere og fikk Vallergan (sovemedisin) til han når jeg begynte i jobb igjen fordi jeg gikk rundt som en levende zombie.. Følte ikke det heller hadde noe særlig effekt da..

Håper virkelig ting bedrer seg for Aslak snart! Det er tungt nok å ha det sånn nå og det blir hvertfall
ikke enklere når du snart skal begynne i jobb igjen[&o]

Har dere vurdert å kontakte et søvnsenter? Kanskje de kan komme med gode råd og tips?

Kine: vi har ikke vallergan som noen løsning her. For hvis Aslak sovner så er det ikke sikkert at han sover godt! Så det er noe som plager han og da tror vi ikke at det er noen løsning. MEN har det i tankene hele tiden som et spøkelse! Men det er godt å lese at Jeppe endret adferd rundt 1 år!

Superberta: Aslak går gjevnlig fotsone. Akkupunktur var et sant H******! Nå har jeg kontaktet en healer.

lenemor: Søvnsenter??? Hva er det? Hvor finner man det?

Søvnsenter er "sykehus" som har spesialisert seg på søvnproblemer - de har blant annet observasjonsrom hvor de som har søvnvansker skal observeres gjennom søvnfasene, for å se hvor problemet ligger (innsovning, rem-søvn, etc), og ekspertise på hvordan man kan overvinne søvnvansker. Vet at søsteren min har vært i kontakt med et senter i osloområdet for å få hjelp, men bestemte seg for å la være fordi det krevde mye tid som hun ikke hadde da.

Jeg googlet søvnsenter og fant i alle fall dette:
Bergen søvnsenter

Jeg har noen venner som har fått hjelp her: http://www.midtimellom.no/index.html

Men de er i Oslo da. Mulig de gjør konsultasjoner på telefon også. De jeg kjenner som fikk hjelp der fikk et helt nytt liv etterpå. Plutselig fikk de sønnen til å sove. Men jeg vet ikke hva rådene gikk ut på da.

SEnder dere trøsteklemmer

Takker Monica!! vi kunne krysse av for to av punktene på den lista: søvn og spiseproblemer! Skal se om det er mulig å få noe hjelp over telefon!

edit: ser ut som at det er noe vi må være fysisk tilstede.. hm.. må forske litt på dette!

ORIGINAL: Actrine

Kine: vi har ikke vallergan som noen løsning her. For hvis Aslak sovner så er det ikke sikkert at han sover godt! Så det er noe som plager han og da tror vi ikke at det er noen løsning. MEN har det i tankene hele tiden som et spøkelse! Men det er godt å lese at Jeppe endret adferd rundt 1 år!

Superberta: Aslak går gjevnlig fotsone. Akkupunktur var et sant H******! Nå har jeg kontaktet en healer.

lenemor: Søvnsenter??? Hva er det? Hvor finner man det?

vi har vært i kontakt med "midt i mellom"... det er et søvnsenter[:)] 

Back
Topp