Kan dere hjelpe meg ?

Snoflak

Elsker forumet
De siste dagene har jeg veldig mye nedpress.. og i forbindelse med det har jeg fått endel "knekk" i underlivet (innenforbi) .. Er skikkelig ubehagelig.. er ett slags smell/knekk som kommer og så er d over like fort.. Noen som har opplevd dette ?? Lurer igrunn veldig på hva d er for noe..

Setter utrolig stor pris på om noen kan forklare hva dette er :)

ORIGINAL: Muppa

Jeg er ingen lege, men jeg har hatt det slik selv, og fikk beskjed at nedpresset er ungen som legger seg godt tilrette i bekkenet og eventuelt fester seg, og den knekke lyden, det er også fra bekkenet, ting rigger seg på plass

Høres fornuftig ut!
Bekkenet løser seg jo litt i skjøtene og da kan det helt sikkert knekke litt også.

hmmm, jeg kan ikke forklare hva det er... men det eneste jeg kan trøste deg med er at jeg har det jeg og.. og hadde det sist gang og!! det er noe som følger med som gravid, mye "rart" man skal oppleve.. som man ikke har noen god forklaring på[:)] 

Okay , tusen takk jenter :)  Jeg vet d ikke er at hun fester seg hvertfall for d gjorde hun i uke 32 :) Men d andre hørtes vel muligens fornuftig ut.. er bare ekkelt når d skjer, er rart hva som skjer med kroppen under graviditeten.. Føler meg helt hjelpesløs, den kjører sitt eget løp lissm

Back
Topp