Kan dere hjelpe meg litt?

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Kom hjem fra ferie idag.. og har hatt en litt rar følelse de siste dagene med at kanskje ting ikke er som det skal være.. jeg valgte å ta en billig-test som viste seg å være positiv, men svak. Syns dette var rart og tok en til, da av de testene jeg har hatt liggende som er utgått på dato. Denne ble veldig sterk og positiv med en gang.. Har noen her opplevd det samme? Kjenner jeg blir litt forvirret.. Jeg kjenner jo symptomer: kvalme - heeeele dagen.. ømme bryst, hormontroll og murringer/strekkinger på livmor..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408132754841.jpg
    1408132754841.jpg
    39,3 KB · Visninger: 41
  • 1408132788569.jpg
    1408132788569.jpg
    32,9 KB · Visninger: 40
Må legge til at jeg er 5+5 idag..

Jeg fikk i alle fall sterke og positive tester på 5+5 som var gått ut på dato og senere tester bekreftet graviditeten.. gratulerer.. ser jo streken på den første også..!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg fikk i alle fall sterke og positive tester på 5+5 som var gått ut på dato og senere tester bekreftet graviditeten.. gratulerer.. ser jo streken på den første også..!!

Takk for svar :-) Og gratulasjon :-) Jeg har visst at jeg er gravid i 3 uker nå.. og de forrige testene mine var veldig sterke, så det er derfor jeg lurer litt..

Men har hørt at billigtestene kan være litt uforutsigbare.. Så jeg tar en ny test på morgenurinen tenker jeg :-)

Det kan jo være forskjell på sensibiliteten på testene f.eks.. at den ene var litt defekt.. eller at du hadde drukket mye før første test som gjorde at konsentrasjonen av hcg var lavere..

Hadde drukket lite de siste timene.. så er nok ikke det :-) Men tror det kan være sensibiliteten ja.. Tok flere tester av de med gyldig dato, og alle var lik.. altså svak positive.. mens de som er utgått er veldig sterke.. Skal sende en mail til billige-tester.. bare sånn for å høre om det er vanlig at det er slik..

Disse så jo veldig positive ut!;) gratulerer;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Den første er nok defekt tenker jeg :)

Back
Topp